Reklamos agentūros „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis, peržiūrėjęs šiuos reklaminius video, įžvelgė gerąją pusę, kad, jo žodžiais tariant, tai bent jau yra nuoseklu. Tačiau, M. Velykio nuomone, tą pačią idėją buvo galima įgyvendinti subtiliau.

„Tą pačią temą buvo galima vystyti subtiliau: man printas (iliustracija – red. pastaba) yra subtilesnis nei video klipai. Ten yra užuominos į subtilumą, tame galėjo būti žavesys, bet padarė kaip padarė“, – vertino M. Velykis, primindamas, kad tai yra studentų darbas, tad galbūt tas tiesmukumas atsirado iš nesugebėjimo, be to, iš klipų akivaizdu ir tai, kad jiems nebuvo skirtas didelis biudžetas.

Nors internete prie šių klipų yra nemažai komentarų, kad tokie video kelia pasišlykštėjimą, M. Velykis mano, kad problema ne čia. „Nėra šlykštu, bet šie video yra kaip anekdotai, kuriuos papasakojus dar reikės paaiškinti: čia bus panašus efektas. Kažkas pažiūrės, o mes aiškinsime, ar supratote, kad „G taškas“ yra apie malonumą. Bet viena iš reklamos taisyklių yra, kad jei jau printe rodai, kad žmogus eina gatve, tau nebereikia rašyti, kad čia eina žmogus gatve – pasakyk kažką kito“, – komentavo jis.

Nuo pat kampanijos pristatymo ją aršiai kritikuojantis rinkodaros ekspertas Marius Vaupšas sako, kad ji labiausiai jam kliūna tuo, kad yra nepritaikoma savo funkcijai. „Visas šitas reikalas gali būti panaudojamas kažkokiam nišiniam renginiui, pavyzdžiui, garsiam festivaliui, jei Vilniuje vyktų koks Vudstokas, tuomet tokius seksualius filmukus būtų galima rodyti tikslinei auditorijai per tokį produktą. Bet kai šitie hipsteriški bajeriai naudojami kaip ašis, ant kurios maunamas visas Vilniaus fasadas – ir universitetai, ir bažnyčios – gaunasi, kas gaunasi“, – kalbėjo jis.

M. Vaupšas, ne kartą kartojęs, kad tokia komunikacija ypač nedera su artėjančiu Popiežiaus vizitu Lietuvoje, pridūrė nieku gyvu nesutinkantis su „Go Vilnius“ pateikiamais argumentais, kad kalbama apie skirtingas tikslines auditorijas. „Visa užsienio spauda šiuos dalykus suveda ir tik apie tai rašo, kaip galima sakyti, kad tai nesusiję?“, – stebėjosi jis.

„Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė ketvirtadienį vykusiame kampanijos pristatyme pabrėžė, kad šie video bus rodomi tikslinei auditorijai, 18-35 metų interneto vartotojams Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje.

Reklamos autorius, studentus Jurgį Ramanauską, Skaistę Kaurynaitę ir Ugnių Mikštą, kuravęs reklamos mokyklos „Atomic Garden“ dėstytojas Antonio Bechtle teigė, kad tai, kiek dėmesio gavo ši kampanija, jau rodo, kad ji veikia.

„„Remdamasis savo patirtimi reklamuojant vietoves aš esu tikras, kad ši kampanija yra visapusiškai teisinga ir yra didelis žingsnis pirmyn Vilniaus kaip destinacijos reklamoje. Reklama kalba tikslinės auditorijos kalba, pasitelkdama humorą ir laužydama nusistovėjusias taisykles. Svarbu tai, kad ji tiksliai suformuluoja jausmą, patiriamą Vilniuje besilankančio užsieniečio: kad atradai kažką nuostabaus, kas visuomet buvo, bet iki šiol apie tai nežinojai“, – sakė A. Bechtle.