Karšta ir įtempta – taip nuo 2015 metų apibūdinami santykiai tarp organizacijų rinkodaros ir pardavimų skyrių.

„Atrodė, kad galbūt pandemija šiuos santykius ištaisė. Deja, ne“, – Šiauliuose vykusioje „LiMA Day“ konferencijoje konstatavo marketingo strategė ir profesionalė Raimonda Gudaitė, pristačiusi pranešimą „Teisus ar teisingas – strateginė sinergija tarp marketingo ir pardavimų“.

Bandydama atsakyti į savo iškeltą klausimą R. Gudaitė pažvelgė į lietuvių kalbos žodyną. Pasirodo, nesibaigiantis konfliktas tarp marketingo ir pardavimų skyrių yra visiškai beprasmis, mat sąvokos teisus ir teisingas apibrėžiamos vienodai – tas, kuris elgiasi dorai, laikosi moralės normų, nemeluoja, kuriuo galima pasitikėti, sąžiningas.

„Vadinasi, negali būti teisių ir teisingų, todėl konfrontuodami organizacijos viduje viso labo susikuriame nereikalingą įtampą“, – kalbėjo marketingo profesionalė.