Kas organizacijoje šiandien yra marketingo vadovas bei kaip ši pareigybė ir jos funkcijos kinta Europoje, JAV ir Lietuvoje? Ką galima pritaikyti sau, ko laukti ir kam derėtų ruoštis? Ką gi veikia ir už ką atsako marketingo vadovas? Tokius klausimus apie besikeičiančią CMO rolę konferencijoje „LiMA CMO Summit 2022“ pristatytame pranešime nagrinėjo marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Giedrius Juozapavičius.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360