Birželio 10 dieną Vilniuje finišuosiančiame komunikacijos profesionalų konkurse „PR Impact Awards 2021“ varžosi 106 projektai – 25 proc. daugiau nei pernai (85). Šių metų konkurse dalyvauja itin platus teikėjų ratas, o konkurso paraiškų įvairovė rodo, kad Lietuvos komunikacijos rinkos dalyviai per 2020 m. padirbėjo išties kūrybingai, profesionaliai ir inovatyviai, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Praėję metai ypatingai atkreipė dėmesį į komunikacijos svarbą. Dėl pandemijos įtakos organizacijoms teko spręsti įvairius vidinius ir išorinius iššūkius, tad komunikacijos specialistai turėjo itin daug darbo. Natūralu, kad išaugus veiklos apimtims, yra ir daugiau stiprių, dėmesio vertų projektų, kuriuos įmonės ir organizacijos pateikia apdovanojimams“, – sako vienas iš konkurso „PR Impact Awards 2021“ organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininko pavaduotojas Donatas Kuras.

Daugiausiai projektų, kaip ir pernai, varžosi Integruotos komunikacijos kategorijoje, taip pat Koronaviruso iššūkio bei Vidinės komunikacijos kategorijose. Šiemet sulaukta daugiau paraiškų iš viešojo sektoriaus, nevyriausybinių organizacijų, taip pat yra ir konkurse pirmą kartą dalyvaujančių privataus sektoriaus įmonių bei komunikacijos agentūrų.

„Kasmet augantis paraiškų skaičius apdovanojimuose mus itin džiugina. Tai laikome nuoseklaus darbo įvertinimu, nes nuolat ieškome būdų, kaip konkursą padaryti dar solidesniu ir patrauklesniu jo dalyviams. Pavyzdžiui, šiemet subūrėme net septyniolikos narių tarptautinę vertinimo komisiją, kuriai vadovauja Lina Jakučionienė, taip pat projektų pasiekimus žiniasklaidoje audituos konkurso partneris „Mediaskopas“, o praėjusių metų nugalėtojus kviečiame dalyvauti kassavaitiniuose pokalbiuose apie komunikacijos tendencijas“, – pasakoja D. Kuras.

Aktyviausios įmonės ir organizacijos

Aktyviausiai šiemet konkurse dalyvauja agentūros „Adverum“, „Agency 1323“, „Headline“, „Idea prima“, „Integrity PR“, „PR Service/Edelman Affiliate“, „Bosanova“, „INK Agency“, „TRUTH“, „Berta&“, „SOMA agency“, „Caption“ , „Nbranded“, „Inspired UM“, „Fabula Rud Pedersen Group“, „Open Agency“, „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“, „Clinic 212“, taip pat bendradabiaujančios agentūros „WorkFork“, „Milk“, „Carat“, „Ogilvy“, „Nomoshiti“, „Correctus“, „Influenceriai.lt“, „Blitz studio“, „DDB Vilnius“, „Not Perfect“, „Dropaudio“, „Propeller“, „Some Films“.

Konkurse varžosi šių Lietuvos ir užsienio prekių ženklų įgyvendintos (arba partnerių teisėmis paremtos) komunikacijos kampanijos: „Swedbank“, SEB, „Danske Bank“, „Šiaulių bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Maxima“, „Lidl Lietuva“, „Rimi Lietuva“, „Novaturas“, „Hollister Lietuva“, „Bitė Lietuva“, „Telia Lietuva“, „Huawei Technologies Vilnius“, „Utenos trikotažas“, „Eurovaistinė“, „SBA grupė“, „SBA Urban”, „Lietuvos draudimas“, „IF draudimas“, „BTA draudimas“, „Barbora“, „MV group“, „Gubernija“, „McDonald's Lietuva“, „Procter&Gamble“, „Magnetic MRO“, „Moller Baltic Import“, „ESO“, „Servier Pharma“, „Volfas Engelman“, „Enefit“, „Omniva LT“, „Vilniaus duona“, „Hostinger“, „MARS“, LIPFA, „NielsenIQ”, „Karuselė“, „Reda Couture“, Mindshare Lithuania“, „Baltos lankos“, „PACAI“.

Stambiausi viešojo sektoriaus dalyviai bei partneriai konkurse „PR Impact Awards 2021“: Lietuvos Respublikos Vyriausybė, „Lietuvos oro uostai“, „Lietuvos geležinkeliai“, „Lietuvos paštas“, „Ignitis grupė“, Europos komisijos atstovybė Lietuvoje, Europos parlamento biuras Lietuvoje, Valstybinė darbo inspekcija, Valstybinis patentų biuras, Nacionalinis visuomenės sveikatos centas, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba, Lietuvos transporto saugos administracija, Centrinė projektų valdymo agentūra, Kėdainių rajono savivaldybė, „Go Vilnius“, „Užstato sistemos administratorius“, Mykolo Riomerio universitetas.

Vis aktyviau į konkursą įsitraukia nevyriausybinės organizacijos, šiemet savo įgyvendintus projektus pristato: tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, „MO muziejus“, „Lietuvos Raudonasis kryžius“, „Savanoriai vaikams“, „WoW University“, literatūros festivalis „Vilniaus lapai“, Lietuvos moterų teisių įtvirtinimo asociacija, Aukok.lt, Moterų informacijos centras, Dingusių žmonių šeimų paramos centras, „Langas į ateitį“.

Finalo dalyviai – birželio 4 dieną

Komisijos atrinkti geriausių projektų trejetukai trylikoje kategorijų paaiškės birželio 4 dieną. Šių projektų pristatymas ir apdovanojimai vyks birželio 10-ąją renginio „PR Impact Awards 2021“ metu.

Apdovanojimai bus įteikti 15-oje kategorijų: Korporatyvinė komunikacija, Integruota komunikacija, NVO komunikacija, Vidinė komunikacija, Skaitmeninė komunikacija, Geriausias socialinės atsakomybės projektas; Renginys; Inovacija komunikacijoje; Nuomonės formuotojų ir virusinė komunikacija; Darbdavio komunikacija; Paramos projektų komunikacija; Koronaviruso iššūkis; Publikos balsas, o daugiausiai apdovanojimų gavusi agentūra nusipelnys Metų agentūros titulo.

„PR Impact Awards“ yra jungtinis Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA), vienijančios komunikacijos specialistus, bei Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA), atstovaujančios agentūroms, projektas.

M360