Kasmetiniame rinkodaros ir komunikacijos profesionalų renginyje pagrindinis dėmesys bus skiriamas vartotojų įsitraukimo valdymui. Užsienio ir Lietuvos ekspertai aptars šiuolaikinės rinkodaros tendencijas bei ateitį, vartotojų įsitraukimo į prekės ženklo komunikaciją atvejus, įsitraukimo didinimą socialiniuose tinkluose. Renginio dalyviai išgirs, kaip vartotojų įsitraukimą valdo ir rinkodarai pasitelkia pavežėjimo paslaugų kompanija „Uber“.

Konferencijoje „E. virusas 2016“ specialistai diskutuos apie rinkodaros dramaturgiją – kaip produktą paversti istorija, o vartotoją jos herojumi. Teigiama, kad klientas įsitrauks, jei jam bus nuoširdžiai įdomu, o norint jį sudominti, galima panaudoti įvairias priemones, tarp jų prekės ženklo naratyvą ir rinkodaros dramaturgiją.

Rinkodaros ekspertai taip pat aptars, kaip valdyti vartotojų įsitraukimą elektroninėje erdvėje ir spręsti pagrindinius rebusus – emocinį bei technologinį.

Konferencijoje „E. virusas 2016“ pranešimus skaitys ekspertai iš Jungtinės Karalystės, Lenkijos ir Lietuvos: Josh McBain („Future Foundation“), Marek Molicki („Gemius“), atestuotoji rinkodaros specialistė ir konsultantė Luan Wise, Vytautas Černiauskas („Uber“), Giedrė Šileikytė („Autoriai“), Kristoforas Akromas („Ad Fingers“).

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Dešimtoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2016“ vyks rugsėjo 22 d. Vilniuje. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.