„Patiems belstis į klientų duris neteko. Bene didžiausią įtaką apyvartos augimui turėjo tai, kad penktaisiais agentūros gyvenimo metais jau įtvirtinome agentūros, kuriai iš tiesų rūpi klientas, reputaciją. Tad buvome dažniau kviečiami dalyvauti konkursuose, o kartu pavyko ir jų laimėti. Augome ir darbuotojų skaičiumi, plėtėme kompetencijas“, – komentuoja agentūros direktorė Dovilė Tamkvaitė.

Anot „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“ vadovės, pandemija išmokė darbus planuoti ketvirčiais – taip įprato dirbti nemaža dalis klientų: „Pastebime, jog dabar drauge su klientais kuriame komunikacijos planus, kurie yra greitai adaptuojami besikeičiančioms pasaulinėms ir vietinėms situacijoms. Tad pernai padažnėjo trumpesnių deadline, kai laukiant pandemijos pokyčių dideliems projektams paleisti likdavo nedaug laiko.“

Ryšiai su visuomene vis labiau lipo iš tradicinių komunikacijos priemonių ribų. „Anksčiau jungę tik tradicinės ir socialinės medijos komunikaciją, šiuo metu vis dažniau integruojame ir vaizdo turinio kūrimą, transliavimą, BTL ar jokiai kategorijai nepriskiriamas komunikacijos paslaugas. Tad teko plėsti kompetencijas, susirasti patikimų partnerių, kad galėtume lygiavertiškai konkuruoti rinkoje“, – pasakoja D. Tamkvaitė.

2021-aisiais agentūra gavo du apdovanojimus už Lietuvos Raudonojo Kryžiaus kampaniją „(Ne)vieniši gimtadieniai“, įgyvendintą drauge su kūrybine agentūra „WorkFork“. Konkurse „PR Impact Awards“ kampanija laimėjo pirmąją vietą Geriausios NVO komunikacijos kategorijoje, o konkurse „PR Lapės“ pelnė visuomeniškiausios lapės apdovanojimą.

Agentūros komandoje šiuo metu – devyni, iš jų kasdien biure galima sutikti septynis komunikacijos specialistus.

Tarp agentūros klientų – „BIOK LAB“, „Deichmann avalynė“, Lietuvos Raudonasis Kryžius, „Manpower“, „Saulės grąža“, „SK ID Solutions“, „Vivus Finance“ ir kiti.

„23:45 agency“ arba „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“ – 2017-aisiais įkurta viso spektro komunikacijos paslaugų agentūra. Tarp dažniausiai agentūros teikiamų paslaugų: ryšiai su žiniasklaida, korporatyvinė komunikacija, vidinė komunikacija, komunikacija socialiniuose tinkluose, krizių valdymas, renginių organizavimas ir komunikacija, prekės ženklų komunikacija ir asmeninė komunikacija.