„Per 16 veiklos metų pasikeitė visa komunikacijos paslaugų rinka, klientų poreikiai ir mes patys. Užbaigėme prieš dvejus metus pradėtą agentūros struktūros pertvarką, stipriai paaugome ir visa tai nuosekliai atvedė prie naujo vizualinio identiteto, geriau atitinkančio tai, kas esame ir kokią vertę kuriame savo klientams. Naujasis prekės ženklas užtvirtina ilgą pokyčių kelią, kuris agentūrai ir jos klientams atveria naujas galimybes“, – sako „Idea prima“ direktorius Paulius Tamulionis.

Pranešime skelbiama, kad per pastaruosius metus įmonėje suformuoti keturi stiprūs kompetencijų centrai, leidžiantys klientams siūlyti platų paslaugų spektrą iš vienų rankų. Juose dirbantys komunikacijos ekspertai teikia ne tik ryšių su žiniasklaida, turinio kūrimo, strateginės, korporatyvinės ar krizių komunikacijos, bet ir rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų vadybos bei renginių organizavimo paslaugas.

„Gyvename laikais, kai ribos tarp reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių ar socialinės medijos tiesiog išsitrynė, komunikacijos technologijos atsinaujina nuolat, todėl formuojasi natūralus klientų noras gauti efektyviai suderintą ir suvaldytą platų įvairių paslaugų spektrą iš patikimų komunikacijos partnerių“, – įsitikinęs P. Tamulionis.

Naująjį vizualinį identitetą „Idea prima“ kūrė bendradarbiaudama su brendingo (ženklodaros) studija „Godspeed”, kuri iš šalies objektyviai išanalizavo vidinius organizacijos pokyčius, rinkos poreikius ir pasiūlė optimalų sprendimą. Pasak „Godspeed“ bendrasavininko Tomo Ramanausko, naujasis „Idea prima“ prekės ženklas suvienija ekspertiškumą, analitiškumą, strateginį mąstymą, procesų valdymą su komunikacijoje būtinu nestandartiniu požiūriu, atvirumu, lankstumu bei kūrybiškumu.

„Vizualiniam sprendimui parinkome suvaldytos informacijos sklaidos koncepciją, kuri labiausiai atitinka „Idea prima“ specifiką. Nusprendėme logotipe išskirti dvi kryptis ir suteikti judėjimo įspūdį, kuri atspindi suvaldytą, tačiau tuo pačiu dinamišką ir proaktyvų procesą. Grafiniais elementais bei stiliumi perteiktas netradicinis agentūros mąstymas, gebėjimas netikėtais sprendimais ir paprastomis formomis kurti efektingą komunikaciją“, – sako T. Ramanauskas.

Naujas logotipas

Senas logotipas

„Idea prima“ šiuo metu dirba 31 komunikacijos ir rinkodaros specialistas. Agentūros partneriai - joje dirbantys Paulius Tamulionis, Marius Deksnys bei Linas Damanskis.

Daugiausia „PR Impact Awards“ apdovanojimų už sėkmingus projektus šiemet gavusi „Idea prima“ yra išrinkta ir 2018 m. agentūra.

Agentūra komunikacijos ir rinkodaros paslaugas teikia įmonių grupei SBA, mažmeninės prekybos naftos produktais kompanijai „Circle K Lietuva“, draudimo bendrovei BTA, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, tyrimų bendrovei „Nielsen“, Lietuvos parodų ir kongresų centui „Litexpo“, prekybos centrams „Molas“ bei GO9, taip pat viešojo sektoriaus užsakovams – Vilniaus miesto savivaldybei, Švietimo ir mokslo ministerijai, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“, kt.

UAB „Idea prima“ bendros pajamos per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2017 m. periodu, išaugo 37 proc. iki 1,25 mln. eurų, tiesioginės veiklos pajamos – 40 proc. iki 520 tūkst. eurų, ikimokestinis pelnas siekė 62 tūkst. eurų (2017 m. – 18 tūkst. eurų).