26 metų patirtį vizualinės komunikacijos srityje sukaupęs Lukas Ruškys plėtoja įvairius vizualinio identiteto, ženklodaros ir socialinės reklamos projektus. Jų įgyvendinimui dizaino profesionalas pasitelkia ne tik anksčiau įgytą patirtį reklamos agentūrose ir dizaino studijose, bet ir nuolat augindamas rinkodaros bei socialinės psichologijos žinias. „Kartais jaučiuosi kaip verslo psichoterapeutas“, – neslėpė L. Ruškys, padedantis prekių ženklams atrasti savo vizualinį identitetą. Universaliais sėkmės receptais jis netiki ir naujų projektų imasi be išankstinio žinojimo – kuo lengvesne galva. Tačiau kurdamas ženklus stengiasi nebūti tiesmukas ir palikti erdvės vartotojo fantazijai: „Žmonės nori matyti daugiau nei iš tikrųjų yra.“

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360