Karantinas pakeitė ne tik kasdienį žmonių gyvenimą, bet gerokai pakoregavo ir verslo planus. Lietuvoje paskelbus karantiną, valgomųjų ledų ir šaldytų produktų gamintojai AB „Premia KPC“ taip pat teko atsisakyti ilgai ruoštų prekinio ženklo „Klasika“ reklaminės kampanijos planų ir į situaciją pažvelgti kitu kampu.

Birželio mėnesį internete ir lauko ekranuose pasirodė nauja „Klasika“ ledų kampanija – „Išlik klasiškas“, kviečianti prisiminti vaikystę ir jos džiaugsmus bei tikrąsias žmogiškas vertybes. Kampanijos pagrindu tapo autentiškos įmonės darbuotojų vaikystės nuotraukos, kuriose įamžintos nesurežisuotos džiaugsmo ir šeimos artumo akimirkos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ledų "Klasika" reklama
Ledų "Klasika" reklama
© Įmonės archyvas

„Iki karantino mūsų gyvenimai sukosi beprotišku greičiu, todėl paskelbtas karantinas ne tik privertė sulėtinti tempą, bet ir mus visus atskyrė – ėmėm dar daugiau bendrauti virtualiai. Visa tai paskatino atsisukti į pamatines vertybes ir pradėti dar labiau vertinti bendravimą su mus supančiais žmonėmis. Stebint susidariusią situaciją, mūsų komandoje kilo diskusijos iš kurių ir gimė idėja prisiminti svarbiausias „Klasika“ ledų vertybes – šeimą, draugystę, tikrą ir nuoširdų bendravimą bei žmogišką artumą,“ – apie kampanijos idėją pasakoja AB „Premia KPC“ generalinis direktorius Alvydas Malakauskas.

„Klasika“ ledų puoselėjamą tikro skonio ir žmonių tarpusavio bendravimo nuoširdumą buvo nuspręsta perteikti įmonės darbuotojų vaikystės nuotraukomis, kuriomis, kaip ir ledais – gera dalintis. Visas reklaminėje kampanijoje naudotas nuotraukas vienija bendra tema – vasaros atostogos prie Baltijos jūros. Įmonės komandą sudaro įvairaus amžiaus darbuotojai, todėl nuotraukos perteikia akimirkas Lietuvos pajūryje nuo 1986 m. iki 1994 m.

Ledų "Klasika" reklama
Ledų "Klasika" reklama
© Įmonės archyvas

„Vaikystės nuotraukų paieška ir buvimas šios reklaminės kampanijos dalimi mūsų komandai sukėlė itin džiugias emocijas. Tikimės, kad ir vartotojai prisimins gražiausias vaikystės akimirkas ir skirs daugiau laiko savo šeimai, draugams ir nuoširdžiam bendravimui – tam, ko taip stipriai šiuo metu esame išsiilgę. O atostogos prie Baltijos jūros šiais metais, kaip jau ilgą laiką nėra buvę, yra visų labai laukiamos“, – įspūdžiais dalijasi įmonės vadovas.

„Klasika“ ledų prekinis ženklas priklauso AB „Premia KPC“. Įmonė yra viena valgomųjų ledų ir šaldytų produktų lyderių Lietuvoje. AB „Premia KPC“ šaknys siekia 1937 m., kuomet buvo įkurta bendrovė „Kauno pieno centras“. Šiandien įmonė yra koncerno „Food Union“, vienijančio pieno produktų bei valgomųjų ledų gamintojus devyniose pasaulio šalyse, dalis.

M360