Bendrovė „Klaipėdos nafta“ pradeda naudoti atnaujintą prekinį ženklą, kuris nuo šiol yra – KN.

Naujasis KN logotipas sudarytas iš abstraktaus simbolio ir užrašo didžiosiomis raidėmis – KN. Tai neatsiejamos logotipo dalys, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Klaipėdos nafta“ atnaujino prekinį ženklą
© Bendrovės archyvas

„Užimame svarbią poziciją šalies energetikos sektoriuje, todėl savo veiklas privalome grįsti ne tik gerais finansiniais rodikliais, tačiau ir profesionaliu vizualiniu identitetu. Senasis prekės ženklas nebeatitinka šiandienos realijų, todėl norėjome sukurti naują, šį laikmetį atitinkantį ir bendrovės vertybių įkvėptą prekės ženklą“, - apie svarbų vizualinį virsmą sakė KN Finansų ir administravimo departamento direktorius, vykdantis generalinio direktoriaus funkcijas Marius Pulkauninkas.

Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad naujasis KN prekės ženklas sukurtas vadovaujantis bendrovės „Klaipėdos nafta“ veiklos istorija ir bendrovės vertybėmis: iniciatyvumu, profesionalumu, skaidrumu, patikimumu ir socialine atsakomybe. Todėl KN logotipas įgyja naujas savybes, glaudžiai susijusias su bendrovės vertybėmis ir kasdiene vykdoma veikla. Nuo šiol ženklui būdinga: vidinė energija, kasdienis virsmas, jis yra lengvas bei nepriklausomas.

„Naujasis logotipas – globalios geografinės aprėpties ženklas, atstovaujantis Lietuvos visuomenės interesus ir kuriantis partnerystei vertę visame pasaulyje. Atnaujinant šį prekės ženklą, buvo stengiamasi jį padaryti modernų, tačiau tuo pačiu išlaikant atpažįstamumą“, - teigė M.Pulkauninkas.

KN prekinį ženklą sudaro: abstraktus ir aiškus, dinamiškas, bet stabilios konstrukcijos, atviras ir neuždarytose savo formose, minimalistiškai santūrus simbolis su šalia jį lydinčiomis didžiosiomis KN raidėmis.

„Sėkmingas prekės ženklas turi ne tik pasakoti apie įmonės veiklą, bet kartu ir būti aiškus, greitai suvokiamas ar nešantis tam tikrą komunikacijos kryptį. Peržiūrėję bendrovės tikslines auditorijas, identifikavome, jog jos suvokia skirtingai prekinį ženklą, todėl naujame ženkle modeliuojame du naujus šūkius, kurie artimi tam tikrai tikslinei auditorijai“, - pasakojo bendrovės vadovas.

Anot M. Pulkauninko, atstovaujant Lietuvą ir šalies piliečių interesus - prekės ženklo šūkis tapo emocionalusis – „KURIAME NEPRIKLAUSOMYBĘ“, o žvelgiant į verslo klientus visame pasaulyje, kur būtinas ne infrastruktūros sukūrimas, o jos išmanymas bei žinios vadovaujamasi šūkiu – „KNOWLEDGE DRIVEN“.

Čia galite matyti kaip atrodė senasis prekės ženklas.

„Klaipėdos nafta“ atnaujino prekinį ženklą
© DELFI / Šarūnas Mažeika
M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją