B. K. Valatkaitė yra įgijusi Ispanų ir Portugalų kalbų magistro laipsnį Škotijos Edinburgo universitete, studijų metu mokėsi Portugalijos ir Ispanijos universitetuose. Prieš kelerius metus grįžusi į Lietuvą, Lietuvos žurnalistikos centre baigė profesines žurnalistikos ir šiuolaikinės žiniasklaidos studijas, dirbo personalo valdymo ir pardavimų srityse.

Naujoji „Kietaviškių gausos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė rūpinasi produktų kūrimo ir vystymo, rinkodaros, reklamos, vidinės bei išorinės įmonės komunikacijos sritimis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Praėjusiais metais „Kietaviškių gausa“ atnaujino ir savo prekės ženklą, didžiausią dėmesį sutelkė į galutinį vartotoją. Pagrindinis įmonės tikslas – tiekti Lietuvos gyventojams šviežias, aukščiausios kokybės vietines daržoves. Mano akimis, reklama ir komunikacija šiai bendrovei – tik įrankis pranešti šalies gyventojams, jog šviežios ir mūsų šalyje užaugintos daržovės dabar prieinamos visus metus, nepriklausomai nuo sezono ar oro sąlygų“, –pranešime sako B. K. Valatkaitė.

Naujoji rinkodaros ir komunikacijos vadovė teigia besididžiuojanti įmone ir visiškai tikinti „Kietaviškių“ prekės ženklu. Pasak jos, pagrindinės įmonės vertybės – pozityvumas, racionalumas, patriotiškumas, inovatyvumas, pagarba žmogui bei gamtai – visiškai sutampa su jos pačios asmeninėmis ir profesinėmis vertybėmis.

Apie „Kietaviškių gausą“:

„Kietaviškių gausa“ yra didžiausias šiltnamių kompleksas Baltijos šalyse, nuo 1987 metų auginantis pomidorus, agurkus ir salotas vazonėliuose. Šiltnamių kompleksas įsikūręs tarp Vilniaus ir Kauno, netoli Elektrėnų esančiame Kietaviškių kaime. Šiandien šiltnamių plotas siekia 20 hektarų. Įmonėje dirba daugiau nei 250 darbuotojų.