Prieš kelias dienas KFC socialinio tinklo „Instagram“ paskyrą užvaldė virtualus nuomonės formuotojas. Atrodo, kad Colonelas Harlandas Sandersas gyvena įprastą gyvenimą, nes dalijasi nuotraukomis iš susitikimų, sporto salės, virtuvės ir kitų įvairių vietų.

Vis daugiau prekės ženklų kuria virtualius nuomonės formuotojus užuot bendradarbiavę su tikraisiais. Jie pamažu tampa socialinių tinklų žvaigždėmis, renka tūkstančius, o kartais ir milijonus sekėjų, nors netgi nėra tikri žmonės. Kita vertus, jų paskyras valdo realūs asmenys, rašo adweek.com.

KFC ir agentūra „Wieden + Kennedy“ pristatė virtualų influencerį, įkvėptą „Kentucky Fried Chicken“ išradėjo Colonelo Sanderso, tad nuomonės formuotojas gavo tokį patį vardą ir pavardę. Tiesa, KFC pristatytas nuomonės formuotojas traukia per dantį ir juokiasi iš šios tendencijos, kuri plačiai paplito tarp prekės ženklų.

Virtualus influenceris Colonelas Harlandas Sandersas jau kelias dienas „valdo“ KFC socialinio tinklo „Instagram“ paskyrą. Šioje jis skelbia detales iš savo gyvenimo (nuotraukas iš susirinkimų ar namų erdvės), be to, dalijasi patarimais.

View this post on Instagram

#ad Another big meeting with the best people in the business and the best drink in the business, @DrPepper. I always surround myself with the best people so I can figure out and overcome challenges. Like how to engage with millennials. Did you know they like experiences more than ownership? What a world. When we uncover important new facts with our research, there’s no problem my team and I can’t overcome. Especially when we have ice-cold Dr Pepper to keep us going. Always surround yourself with the best people. That’s a huge part of the #secretrecipeforsuccess. #boardmeeting #business #grinding #meeting #friedchicken #friedchickentattoo #drpepper #imapepper #advice #success #entrepeneur #behindthecurtain #keys #respect #inspiration #positive #positivethoughts #artistatwork #virtualcolonel
A post shared by Colonel Harland Sanders (@kfc) on Apr 10, 2019 at 12:00pm PDT

Agentūra „Wieden + Kennedy“ virtualų nuomonės formuotoją pradėjo nuo 3D vyro prototipo, po to sukūrė veido bruožus ir papuošė išskirtiniu stiliumi.

Lietuva taip pat neatsilieka nuo pasaulinių tendencijų. Kaip rašė M360, prieš pora mėnesių mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“ drauge su LABAS“ pristatė pirmąją mūsų šalyje virtualią nuomonės formuotoją Aili.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją