Vis daugiau prekės ženklų kuria virtualius nuomonės formuotojus užuot bendradarbiavę su tikraisiais. Jie pamažu tampa socialinių tinklų žvaigždėmis, renka tūkstančius, o kartais ir milijonus sekėjų, nors netgi nėra tikri žmonės. Kita vertus, jų paskyras valdo realūs asmenys, rašo adweek.com.

KFC ir agentūra „Wieden + Kennedy“ pristatė virtualų influencerį, įkvėptą „Kentucky Fried Chicken“ išradėjo Colonelo Sanderso, tad nuomonės formuotojas gavo tokį patį vardą ir pavardę. Tiesa, KFC pristatytas nuomonės formuotojas traukia per dantį ir juokiasi iš šios tendencijos, kuri plačiai paplito tarp prekės ženklų.

Virtualus influenceris Colonelas Harlandas Sandersas jau kelias dienas „valdo“ KFC socialinio tinklo „Instagram“ paskyrą. Šioje jis skelbia detales iš savo gyvenimo (nuotraukas iš susirinkimų ar namų erdvės), be to, dalijasi patarimais.

Agentūra „Wieden + Kennedy“ virtualų nuomonės formuotoją pradėjo nuo 3D vyro prototipo, po to sukūrė veido bruožus ir papuošė išskirtiniu stiliumi.

Lietuva taip pat neatsilieka nuo pasaulinių tendencijų. Kaip rašė M360, prieš pora mėnesių mobiliojo ryšio operatorius „Bitė“ drauge su LABAS“ pristatė pirmąją mūsų šalyje virtualią nuomonės formuotoją Aili.