Šiandien „Gerų meistrų kontaktai“ grupė pasiekė dar vieną atžymą – 70.000 narių. Per paskutinius 12 mėnesių grupėje išaugo 7 kartus ir dabar per dieną sulaukia apie 100 naujų įrašų ir apie 2000 komentarų. Manęs ne kartą klausė: „kam tau šita grupė, juk turi kuo užsiimti?“.

Viskas prasidėjo prieš maždaug penkerius metus, nuo vieno man padėjusio meistro, vardu Viktoras, kuris buvo toks geras, kad nusipelnė mano rekomendacijos „Facebook“ erdvėje. Kažkas pasiūlė sukurti grupę, taip ji ir gimė.

Tačiau dabar, po penkerių metų, suprantu, kad kiekvienas komunikacijos srityje dirbantis žmogus privalo sukurti bent vieną grupę, kuri būtų skirta ne artimiausiems žmonėms, o plačiajai visuomenei ir, pageidautina, sričiai, kurios jis neišmano. Ir tam yra bent kelios priežastys:

1. Geresnis komunikacijos suvokimas. Kai imi stebėti grupės vidinį gyvenimą ir spręsti grupės narių nesutarimus, pradedi geriau suvokti žmonių elgseną – kaip jie komunikuoja ir kodėl. Akimirksniu imi atskirti, kuris narys ima arba tuoj pradės „trolinti“, todėl jį šalini ir t.t.

2. Geresnis komunikacijos kanalų gyvenimo ir veikimo principų pažinimas. Komunikacijos žmonės dažniausiai tobulėja stiprindami savo gebėjimus žinučių kūrimo srityje, o komunikacijos kanalų gyvenimas ir vystymas lieka žiniasklaidos patirtį turinčiųjų rankose. FB grupės valdymas padeda suprasti, kodėl kai kurios žiniasklaidos priemonės tiesiog nesugeba adaptuotis prie šiuolaikinės visuomenės. Pavyzdžiui, kanalai dažniausiai pernelyg greitai bando monetizuoti kanalus – dėti reklamos ir dėti jos per daug.

3. Rekomendacijos. Šiuolaikinio žmogaus sprendimams vis didesnę įtaką daro rekomendacijos ir „Google“ suformuluota ZMOT teorija, todėl tokio tipo grupės kaip „Gerų meistrų kontaktai“ yra puiki platforma stebėti, kaip žmonės (ne)rekomenduoja ir iš to galima daryti išvadas. Pavyzdžiui, kritinis momentas rekomendacijų ekonomikoje yra jos prašymas – lietuviai (dėl kitų šalių nežinau) nelinkę savo noru to daryti, jų būtinai reikia paprašyti arba net papirkti (nuolaida, papildomais darbais).

4. Svetimos rinkos pažinimas. Jeigu norite pažinti statybų, remonto, apdailos rinkos kasdienybę, paskaitykite grupės įrašus. Niekur kitur taip greitai nepajusite, kuo gyvena, kaip mąsto ir kaip elgiasi rinka ir jos dalyviai. Taigi, jeigu norite pažinti svetimą rinką, įkurkite jai skirtą grupę.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją