Draudimo bendrovė „Gjensidige“ vilniečių pamėgtoje poilsio vietoje – pievoje prie Baltojo tilto – paklojo gigantiško dydžio patiesalą, ant kurio ilsėsis žinomas keliautojas Guliveris, kurį įkūnija žinomas fotografas, dailininkas Algis Kriščiūnas. Tai – šios draudimo bendrovės kelionių draudimo kampanijos dalis.

Pirmą kartą Vilniuje pristatyta 40 metrų ilgio ir 600 kv. m dydžio instaliacija, ant kurios miestiečiai ir sostinės svečiai galės pailsėti ar net surengti pikniką, rašoma bendrovės „Gjensidige“ pranešime žiniasklaidai.

„Šia 600 kv. metrų instaliacija siunčiame žinią žmonėms, kurie planuoja atostogas ar jau atostogauja. Tokiu būdu mes raginame pasirūpinti jų saugumu ir norime priminti apie kelionių draudimą. Šis produktas yra kompleksinis, jį renkantis būtina pagalvoti ne tik apie medicinines išlaidas, bet ir bagažo saugumą, padidintos rizikos veiklas – nardymą, šuolius su guma ar nusileidimą plaustais kalnų upėmis. Svarbu, kad kelionių draudimas atitiktų atostogautojo planuojamas veiklas ir galimas rizikas“, – pranešime cituojama draudimo bendrovės „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Raminta Vileniškienė.

Draudimo bendrovės atstovės teigimu, rekordinio dydžio instaliacija kvies pasijusti tikrais knygos „Guliverio kelionės“ personažais – mažaisiais žmogeliukais: pailsėti ant gulinčio milžino, įsiamžinti netradicinėse atmenukėse iš drono ar pasinaudoti milžino pavyzdžiu ir patiems šalia ant patiesalo pagalvoti apie atostogas.

„Žinomas fotografas, dailininkas bei tarp Lietuvos ir Ispanijos gyvenantis Algis Kriščiūnas geriausiai atitiko aktyvaus keliautojo bei nuotykių ieškotojo Guliverio personažą. Tik jis – ne tas, kuris kadaise užklydo į Liliputiją, o modernus ir šiuolaikiškas Džonatano Svifto knygos herojus, dėvintis madingus drabužius, neįsivaizduojantis gyvenimo be patogaus lagamino, žinantis apie kelionių draudimą ir pasirengęs nuotykiams. Tokias atostogas planuoja dauguma žmonių, todėl mūsų Guliveris – vienas iš jų“, – sakė R. Vileniškienė.

Literatūros personažą įkūnijęs A.Kriščiūnas šioje kampanijoje jaučiasi esąs „savo vietoje“. „Dažnai keliauju, o keliaudamas visada planuoju ir tiksliai žinau, ką išvykoje veiksiu – ar kopsiu į kalnus, ar tyrinėsiu ir pažindinsiuosi su lankoma vietove. Ši kampanija kalba apie tai, kas rūpi man pačiam. Visada mėgaujuosi įdomiomis idėjomis. Guliveris juk buvo keliauninkas, kaip ir aš, todėl ši asociacija man labai tinka. Niekada nenorėčiau dalyvauti projekte, kur reikėtų fotografuotis atsisėdus ant kėdės, o asociacijos su kelionėmis man yra tikrai artimos“, – kalbėjo pagrindinį kampanijos personažą Guliverį įkūnijęs A. Kriščiūnas.

Guliverio kampanija vyksta internete ir socialiniuose tinkluose. Gyvai Guliverį bus galima aplankyti prie Baltojo tilto Vilniuje iki liepos 26 d.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją