Akcininkų pasikeitimas buvo planuotas žingsnis. Asmeninių planų turinti buvusi įmonės akcininkė D. E. Andrikienė ir toliau konsultuos kai kuriuos agentūros klientus.

„Visuomet buvome komunikacijos tendencijų priešakyje, aiškiai matome rinkos pokyčius ir toliau kryptingai planuojame savo plėtrą. Siekdami klientams garantuoti inovatyviausias komunikacijos praktikas, plėsime savo vadovų ir partnerių komandą bei pritrauksime unikalių kompetencijų“, – pranešime žiniasklaidai sako vienintele bendrovės akcininke tapusi I. Naujalytė.

I. Naujalytė komunikacijos veiklą taip pat vysto ir Vidurio Rytų rinkose, įkūrusi komunikacijos agentūrą „Adverum Communications Middle East“ Jungtiniuose Arabų Emyratuose, bei yra aktyvi pasaulinio nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklo PRGN, kuriam priklauso „Adverum“, narė.

„Mano aktyvus įsitraukimas į tarptautinę komunikacijos rinką reiškia naujas galimybes mūsų agentūrai ir ypač darbuotojams – semtis žinių ir tarptautinės patirties. Komunikacijos rinka itin kaiti, tad nuolat stebime tendencijas, ieškome būdų mokytis iš savo partnerių, ir siekiame mūsų talentus įdarbinti tarptautiniuose projektuose“, – priduria I. Naujalytė.

2004 m. įkurta agentūra „Adverum“ teikia strateginės komunikacijos konsultacijų, ryšių su žiniasklaida, skaitmeninės komunikacijos ir marketingo komunikacijos paslaugas. Apie 30 proc. agentūros klientų krepšelio sudaro tarptautiniai klientai, kuriems komunikacijos paslaugas agentūra įgyvendina visose Baltijos šalyse.

Šiuo metu „Adverum“ dirba su oro linijų bendrove „Wizz Air“, technologijų kompanija „Dell EMC“, „Lietuvos krematoriumą“ ir „Rekviem“ prekės ženklą valdančia AB „K2 LT“, rūpinasi didžiausios technologijų konferencijos LOGIN komunikacija, įgyvendina „Nike“, „Oro navigacijos“, „Omniva“, „Vilandra“, Europos Parlamento, „Syngenta“, „TF Bank“ ir kt. komunikacijos projektus. Įmonės pajamos 2018 m. siekė 630 tūkst. Eur, agentūroje dirba 14 žmonių.