Dvejus metus agentūrų grupės „CLINIC 212“ kūrybos ir strategijos vadovo pareigas ėjęs Mantas Velykis, palieka įmonę, o jo vietą užima ilgametis reklamos kūrėjas ir dėstytojas Gabrielius Jucevičius.

Prieš dvejus metus prie agentūrų grupės prisijungęs Mantas Velykis teigia, kad pokyčius lėmė asmeninės priežastys: „Reklamos agentūrose dirbu jau daugiau nei 12 metų, daug šiame versle išmokau, daug jam ir atidaviau, todėl nusprendžiau save išbandyti kiek kitoje srityje ir sukauptas žinias išnaudoti kitoje barikadų pusėje. Džiaugiuosi, kad per dvejus metus „CLINIC 212“ grupėje galėjau prisidėti prie reikšmingų pokyčių ir pergalių: atnaujinome tiek komandą, tiek jos požiūrį į kūrybiškumą; sukūrėme efektyvesnio darbo principus; laimėjome konkursus, tarp kurių ir didžiausi Lietuvos reklamdaviai, bet svarbiausia – visa tai padarėme išsaugodami unikalią įmonės kultūrą. Agentūrą palieku ramus – per porą metų susiformavo stipri komanda – ir tradicinės reklamos, ir skaitmeninio turinio kūrime čia dirba tikri profesionalai – žmonės, kuriuos gerai pažįstu ir jais tikiu, tad, manau, apie jų darbus rinka dar išgirs, o man jau metas susitikti su naujais iššūkiais.”

Kūrybos vadovo pareigose M. Velykį keičia Gabrielius Jucevičius, daugiau nei dvidešimt metų patirties turintis kūrybininkas, anksčiau dirbęs vyresniuoju kūrybininku didžiausiose Lietuvos ir užsienio agentūrose. Jo rankose – nemažai vietinių ir tarptautinių kūrybos festivalių apdovanojimų bei dėstytojo pareigos reklamos mokykloje „The Atomic Garden“. Gabrielius naujų pareigų imasi su optimizmu: „Sekiau Clinic 212“, agentūros ir grupės, augimą ne vienerius metus ir nuoširdžiai džiaugiuosi galėdamas prisijungti prie komandos. Kiekviena pradžia - nesuskaičiuojama daugybė galimybių. Žinau – padarysim viską, kad kiekviena tokia galimybė taptų sėkmingu, efektyviu, pozityviu pasikeitimu kliento versle. Man verslo komunikacija – ne klientų marketingo problemų sprendimas, pirmiausiai tai – žmonių problemų sprendimas per klientų prekes ir paslaugas, kuris savo ruožtu sprendžia visas kitas problemas. Taip pat norėčiau dar kartą prisiminti sero John Hegarty žodžius – „advertising makes you famous.“

Paskutiniai du metai agentūrų grupėje „CLINIC 212“ buvo permainų laikas, teigia jos įkūrėja ir vadovė Jolanta Pupkevičienė: „Per šiuos dvejus metus ne tik visiškai atnaujinome kūrybinę komandą, bet ir savo klientų portfelį papildėme keliais solidžiais klientais, be to, atnaujinome darbo procesus, kurie leido efektyviau išnaudoti komandos kūrybinį potencialą. Net ir šiais visiško neapibrėžtumo laikais į ateitį žvelgiam su tam tikru optimizmu – reklamos agentūrų versle gera motyvuota komanda yra pamatas, ant kurio statoma ne tik agentūros, bet ir jos klientų verslo sėkmė.“

Šiuo metu agentūrų grupę sudaro „CLINIC 212“ kūrybos agentūra, „Great&Golden“ dizaino studija ir „Enter“ skaitmeninio turinio agentūra. Grupėje dirba 25 žmonės. Bendra grupės apyvarta 2020 metais buvo 1,08 mln. EUR, 2021 metais grupės apyvarta beveik padvigubėjo ir pasiekė 1,99 mln. EUR.

M360