„Impuls“ savo reklamoje sako, kad sportuoti – sveikiau nei žaisti su mygtukais ir teigia susprogdinę kainas, o „Gym Plius“ vilioja ne tik sportuoti, bet ir degintis soliariumuose.

„Tai, kad ir „Impuls“ panaudojo Donaldą Trumpą – visiškas sutapimas, nes mes abu startavome sausį, o tada patys pamatę nustebome. Mūsų idėja tokia, kad pirmieji paleidome naują produktą – neribotus soliariumus, ir pagalvojome apie ryškesnes personas, kurios garsėja pastebimu įdegiu. Donaldas Trumpas pasirodė tinkamas ir pakankamai oranžinis žmogus“, – juokėsi „Gym Plius“ atstovė Ada Mockutė.

Pasak jos, jų sporto klubo auditoriją į šią reklamą pažiūrėjo su humoru ir priėmė labai teigiamai.

Pasak sveikatingumo klubų „Impuls“ tinklo marketingos vadovės Nerijos Skvernelytės, šios, kaip ir bet kurios kitos, reklamos tikslas buvo atkreipti esamų ir potencialių klientų dėmesį, juos sudominti klubų pasiūlymu.

„Šią reklamos kampaniją įgyvendinome sausio mėnesį, reaguodami į tuometinius politinius įvykius, kurie sulaukė didelio visuomenės ir žiniasklaidos susidomėjimo pasaulyje. Kampanija buvo sėkminga – sulaukta 17 proc. didesnio srauto mūsų tinklalapyje, o kainų puslapius aplankė 55 proc. didesnis kiekis vartotojų, lyginant su 2017 metais. Nuolat domimės šių dienų įvykiais ir aktualijomis, ieškome idėjų reklaminėms kampanijoms daugelyje gyvenimo sričių. Be to, kurdami reklamos kampanijas žvelgiame plačiau – ieškome įkvėpimo ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje“, – komentavo ji.

„Esame pastebėję, kad klientai teigiamai vertina mūsų drąsius sprendimus, tad nebijome eksperimentuoti ar pasitelkti humoro elementų. Galime tik džiaugtis, kad mūsų pasirinkta kryptis atkreipia tiek klientų, tiek konkurentų dėmesį. Rinkos lyderio sprendimų atkartojimo praktika yra įprastas reiškinys visame pasaulyje, tad konkurentų pasirinkimas mūsų nenustebino“, – sakė N. Skvernelytė.