Leidėjo auditorijos plėtros vadovas: feisbukas stengsis sumenkinti leidėjų vaidmenį

Likus savaitei iki feisbukas paskelbė apie naujienų srauto algoritmo pokyčius, vieno iš vidutinio dydžio skaitmeninių leidėjų atstovas „Digiday“ pasakojo, kad buvo įspėtas pernelyg nepasikliauti feisbuku. „Man buvo gana kandžiai pasakyta, kad tavo vietoje taip smarkiai feisbuku nepasitikėčiau“, - tuomet sakė jis. Taigi, leidėjams, galvojantiems apie kitų metų strategijas, reikia galvoti apie kanalų diversifikaciją. Šaltiniai feisbuke taip pat patvirtino, kad jų pastangos bus sutelktos kitomis kryptimis ir leidėjai jiems tikrai nebus svarbiausias prioritetas.

Duomenų mokslininkas: rinkodarininkai patys nesupranta, ko prašo

Duomenų mokslas, kaip ir dirbtinis intelektas arba blokčeinas, daugeliui marketingistų yra kaip tamsus miškas. Su „Digiday“ pasikalbėti sutikęs duomenų mokslininkas pasakojo, kad daug rinkodarininkų švaisto savo pinigus tiesiog nenorėdami atsilikti nuo tendencijų. „Tai yra laukiniai Vakarai, ypač kai kalbame apie kompanijas, kurios niekada nedirbo su duomenimis. Daugeliui mažų kompanijų duomenų mokslininko visai nereikia: jiems pakaktų turėti kažką, kas moka paprasčiausiai dirbti su „Excelliu“, - įsitikinęs jis.

Reklamos televizijoje pirkėjas: kartais klientų medijų planai yra visiškai nelogiški

2018-ieji buvo pirmi metai, kai išlaidos reklamai skaitmeninėje erdvėje pralenkė televiziją. Tačiau už reklamos pirkimą televizijoje atsakingas žmogus pasakojo iš klientų patiriantis spaudimą, kad jie vis tiek nori tokio paties poveikio, nors ir moka mažiau pinigų. „Dėl visų jiems dabar pasiekiamų skaitmeninių sprendimų, klientai televizijai skiria mažiau pinigų, bet nori tokios pačios įtakos. Jie nenori atsisakyti nė vieno iš turimų kanalų ir televizija jiems vis dar svarbi. Jie tiesiog nebenori jai leisti tiek daug pinigų“.

Buvęs nuomonės formuotojas: apgaulės vyksta labai aktyviai

Birželį „Kanų Liūtuose“ vienos didžiausių mažmeninės prekybos kompanijų „Unilever“ marketingo vadovas Keithas Weedas iškėlė klausimą apie apgaulę nuomonės formuotojų (influencerių) rinkodaroje. Po savaitės interviu „Digiday“ davęs buvęs nuomonės formuotojas sakė, kad dalį kaltės turėtų prisiimti ir viešųjų ryšių agentūros. „Agentūros skatina tokį elgesį ir pačios jame aktyviai dalyvauja. Tam, kad pasirašytum sutartį su agentūra, tau reikia daug sekėjų. Taigi, agentūra influenceriams nuperka sekėjų ir mainais iš jų gauna kažkiek pinigų, kai jie sudaro sutartis su klientais“, - pasakojo jis.

Rinkodarininkas: agentūros verčia prekės ženklus vis labiau koncentruotis į marketingą įmonės viduje

Vienas aukštas pareigas einantis rinkodarininkas „Digiday“ pasakojo, kad pastaruoju metu tapo tiesiog būtina perimti daugiau kontrolės iš agentūrų. „Agentūros privertė rinkodarininkus, tarp kurių ir aš pats, stengtis kuo daugiau žinių kaupti įmonės viduje. Tai mums naudinga, nes galime kontroliuoti ir sekti duomenis, taip pat su vidiniais medijų specialistais viskas vyksta kur kas skaidriau, be to, jiems prekės ženklas labiau rūpi ir jie jį geriau supranta“, - teigė jis.

Jaunas reklamos kūrybininkas: tai vis dar sudėtinga industrija

Jaunas kūrybininkas iš reklamos agentūros pasakojo, kad gyvenimas jose gana nelengvas ir dažnai kyla problemų dėl bendro darbo ir nuopelnų pasidalinimo. „Kai esi agentūroje, kuri neturi daug užsakymų, žmonės pradeda bijoti. Kai ateina laikas ieškoti naujo darbo, jie desperatiškai bando pasinaudoti privalumais net to darbo, kurio neatliko, ir deda jį į savo portfolio. O kiti tiesiog yra godūs“, - sakė jis.