Daugelis žmonių visame pasaulyje dar turbūt niekada nepraleido tiek daug laiko savo namuose. Miestai ir kai kur net ištisos valstybės ėmėsi karantino, siekdami sustabdyti koronaviruso plitimą. Milijonams žmonių teko perkelti savo darbus į namus, kitiems – gerai pasukti galvas, kaip atskirtiems nuo draugų ir galbūt net šeimos narių leisti savaites namuose.

Švedų prekės ženklas IKEA, turbūt labiausiai siejamas su žodžiu „namai“, sukūrė reklamą, vaizduojančią siurrealistinę namų aplinką, kurioje yra žaidžiama, grojama muzikos instrumentais, dalinamasi jausmais, išsibandomos jėgos ir t.t.

Nors pirminė idėja buvo sukurti reklamą specialiai „Ikea Ispanijai“, reklama visgi pasirodė ir anglų, ir ispanų kalbomis, ir, tikima, ji gali atkreipti beveik bet kurio žmogaus dėmesį visame pasaulyje, skelbia „Adweek“.

Reklamą sukūrė rinkodaros agentūra „McCann Madrid“, per pastaruosius metus dirbusi su kitomis išmaniomis įmonės reklaminėmis kampanijomis.

IKEA reklama
IKEA reklama
© Ekrano nuotr.

Šiuo metu greičiausiai dėl žaibiško ekonominės situacijos pasikeitimo ir ribotų gamybos galimybių, sustabdytų kelionių, reklama yra palyginti minimalistinė, tačiau „Ikea“ išties nusipelno pagarbos už tai, kad laiku ir jautriai sureagavo į pastaruosius pasaulį kankinančius įvykius.

Ši žinutė vengia tiesioginio pardavimo. Nors IKEA ir nebuvo tokio tipo pardavėjas, kuris per prievartą, labai demonstratyviai bruka savo prekes, tačiau čia pardavimas atsispindi per subtilų klausimą, skambantį taip: „Galbūt atėjo laikas pertvarkyti baldus?“

Nors kai kas pamatys šiame klausime puikią veiklos namuose idėją, kiti tvirtins, kad pastarosiomis dienomis būtent tuo ir užsiima – baldų perstumdymu. Bet kuriuo atveju, tokios nedidelės pastangos pertvarkyti būstą gali suteikti trumpalaikį kontrolės jausmą ar bent jau kuriam laikui atitraukti dėmesį nuo negatyvių naujienų srauto.

M360