Kviečia norinčius atskleisti kūrybiškumą ir prisidėti prie švietimo pokyčių

Pasak „Karalienės Mortos mokyklos“ ir „Vaikystės sodo“ rinkodaros vadovės Ritos Meilūnaitės, šia kampanija siekiama atskleisti netradicinės mokyklos ir darželio vertybes bei pakviesti prisijungti tuos mokytojus, kuriems jos artimos.

„Nesame tradicinė mokykla ir darželis – neturime pasenusių ar šabloniškų dėstymo metodų. Daug dėmesio skiriame ugdymo kokybei, darbuotojų tobulėjimui ir kūrybiškumui. Buriame mokytojus su pašaukimu, kurie mato prasmę šviečiant ir keičiant Lietuvą, auginant visapusiškai išsilavinusias asmenybes. Šią žinutę ir siekėme užkoduoti reklamos kampanijoje – kviečiame prisijungti tuos žmones, kurie vertina laisvę kurti ir turi entuziazmo tobulinti Lietuvos švietimą“, – sako R. Meilūnaitė.

Jos teigimu, tokia įvaizdinė kampanija vykdoma pirmąkart per mokyklos ir darželio istoriją.

„Ugdymo įstaigoms nėra itin įprasta vykdyti įvaizdines kampanijas, nukreiptas į darbuotojus. Bet ir mes patys šiuo žingsniu nusprendėme išeiti iš rėmų. Esame tikri, kad tokiu būdu plačiau paskleisime žinią apie tai, kokias vertybes puoselėjame, ir pritrauksime žmonių, kurie vertina kūrybinę laisvę, nori tobulėti ir daryti teigiamą įtaką Lietuvos ateičiai“, – teigia R. Meilūnaitė.

„Karalienės Mortos mokyklos“ ir „Vaikystės sodo“ kampanija

Įtraukė žmones, apie kuriuos mokomės mokykloje

Kampanijos idėją kūrusios ir ją įgyvendinusios kūrybinės integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ kūrybos vadovė Rūta Vaitkevičiūtė pasakoja, kad kuriant šią kampaniją, visų pirma, buvo ieškoma unikalumo.

„Išanalizavę vadovų ir darbuotojų apklausos duomenis, išgryninome pagrindines darbdavio vertes, išskiriančias iš konkurentų – tobulėjimo galimybes, erdvę pasireikšti kūrybiškumui, prasmę auginti asmenybes ir keisti Lietuvą. Koncepcija tarsi pati save padiktavo – jei norisi sukurti kažką nauja, reikia keisti įpročius, laužyti standartus Nuo to ir atsispyrėme vystydami kūrybinę idėją. Jos centre – žinomi, nusipelnę žmonės, kurių kūrybiškumui išėjus iš rėmų, paliktas pėdsakas pasaulio istorijoje. Apie juos dabar mokomės mokykloje, iš jų semiamės įkvėpimo“, – sako R. Vaitkevičiūtė.

Jos teigimu, kampanija siekiama kviesti prisijungti tuos mokytojus, kurie patys turi drąsos „išeiti iš rėmų“ ir geba tam įkvėpti vaikus.

„Karalienės Mortos mokyklos“ ir „Vaikystės sodo“ kampanija

„Kampanijos idėja – kviesti pašaukimą turinčius pedagogus atskleisti savo kūrybiškumą, kuris, kaip ir mokymosi sužaidybinimas, ugdymo procese yra labai svarbus. Jis padeda ir sudominti mokinius, ir jiems geriau suprasti dėstomą dalyką. Tad kreipiamės į tuos mokytojus, kuriems pabodo nusistovėjusios, šabloniškos darbo metodikos, kurie savo kūrybišką, netradicinį požiūrį gali perduoti vaikams ir tokiu būdu keisti jų ateitį“, – teigia R. Vaitkevičiūtė.