Įsibėgėjant festivaliui „Kanų liūtai“ aiškėja vis platesnis apdovanotųjų sąrašas. Pirmadienį į priekį išsiveržė reklaminė kampanija „Bebaimė mergaitė“ (Fearless Girl), susižėrusi net tris didžiuosius prizus „Grand Prix“.

Kampaniją, sukurtą agentūros „McCann“, visi žiuri nariai gyrė už tai, kad suderino paprastumą kartu su labai stipria žinute. Visa kampanija buvo paremta Volstryte pastatyta į buliaus skulptūrą drąsiai žvelgiančios, ryžtingos mergaitės skulptūra, kuri tapo kovos už lygias moterų teises simboliu. Kampanija buvo įvertinta „Grand Prix“ trijose kategorijose: už geriausią išorės reklamą („Outdoor“), geriausius viešuosius ryšius („PR) ir geriausią pokyčius žmonių lygybės srityje skatinančią reklamą („Glass Lion“).

„Išties galvojau, kad ateis laikas, kai mums nebereikės teikti apdovanojimo šioje kategorijoje, nes tokie klausimai kaip žmonių lygybė ir taip visiems bus savaime aiškūs. Deja, dabar manau, kad apie tai kalbėti reikės dar ne vieną dešimtmetį. Bet tokie stiprūs darbai padeda pasauliui keistis“, - ceremonijos metu kalbėjo viena iš žiuri narių Wendy Clark. Pasak jos, vienas iš kriterijų, kodėl žiuri nusprendė geriausiai įvertinti būtent šį darbą, buvo tas, kad jį vienodai suprasti gali visas pasaulis: jo neriboja jokie kalbos, geografijos ar kultūros barjerai.

Dar vienu didžiuoju prizu už geriausią išorės reklamą buvo apdovanota „Twitter“ kampanija, kurioje grotažymių (hashtag) simboliu bandyta atkreipti dėmesį į svarbius visuomenės klausimus.

Viešinimo ir skatinimo veikti kategorijoje („promo and activation“) geriausia paskelbta „Boost your voice“ kampanija.

Žiuri nariai pasakojo, kad jie sprendimą priėmė remdamasi tuo, kad kampanija atitiktų abi dalis: tai yra, tiek skleistų žinią, tiek paskatintų veikti.

Spaudos ir leidybos kategorijoje „Grand Prix“ įteiktas už „Burger King“ reklamą.

Kanuose laurus skina visuomenę keistis kviečiančios reklaminės kampanijos

Anksčiau paskelbta, kad sveikatos ir sveiko gyvenimo būdo kategorijoje „Grand Prix“ laimėjo reklama „Meet Graham“, kurioje demonstruojama, kaip turėtų atrodyti sužeidimams avarijų metu atsparus žmogus.

Apdovanojimų metu šiose kategorijose išdalinti ir auksiniai, sidabriniai bei bronziniai liūtai. Daugiausiai jų atiteko reklamoms, kalbančioms socialiai jautriomis temomis: apie vyrų ir moterų lygybę, įvairias diskriminacijos formas, pabėgėlių integraciją, beglobius gyvūnus, būtinybę mažinti oro taršą ir pan.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją