Socialinę kampaniją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė reklamos agentūra „Havas Creative Vilnius“. Kita tai pačiai grupei priklausanti žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“ yra atsakinga už socialinės reklamos strategiją ir efektyvią jos sklaidą įvairiose medijose.

Privalai pasirinkti aštrius sprendimus

Pasak reklamą sukūrusios „Havas Creative Vilnius“ agentūros vadovo Arijaus Žako, norint paveikios ir efektyvios socialinės reklamos kampanijos, būtina deklaruoti savo požiūrį drąsiai, išsiskiriančiai ir gal net agresyviai.

„Labai svarbu, kad su tiksline auditorija kalbėtume jiems suprantama kalba. Reikia aštrumo, kuris, idealiu atveju, neturėtų peržengti ribos. Tačiau jeigu kalbėsime ramiai ir diplomatiškai, mūsų niekas neišgirs“, – sako A. Žakas.

Socialinės reklamos „Saugūs bėgiai“ siužetuose galima atpažinti kasdienius žmonių tipažus, pasirinktos buitinės situacijos, kurių atomazgoje siunčiama aiški žinutė: neapdairus veiksmas gali sugriauti gyvenimą. Sustok. Šis kartas gali būti paskutinis.

Reklamą sukūrė meno vadovas Ramūnas Vereckis ir tekstų kūrėja Meilė Pečiulytė kartu su kūrybos vadovu Jonu Valatkevičiumi.

„Reklamoje naudojami apversti bėgiai – susidūrimo su traukiniu, nuvirtimo ir nutrūkusio gyvenimo metafora. Subtilumas leidžia žiūrovui ilgiau pagalvoti, suvedant taškus su pagrindine žinute. Naudojant tokią konstrukciją – išauga paveikumas, o atmetimo reakcija – mažėja,“ – pasirinktus sprendimus komentavo kūrybinė komanda.

Akcentas į emocinę žinutę

Nei vieno žuvusio žmogaus geležinkelyje. Tokį ilgalaikį tikslą kelia LTG grupė, kasmet vykdanti plataus masto gyventojų švietimo kampanijas. Lietuvos geležinkelių atstovų teigimu, beveik visi eismo įvykiai geležinkelyje įvyksta dėl žmonių neatsargumo ar neapdairaus elgesio.

LTG grupės ryšių su visuomene vadovas Tomas Digaitis pažymi, kad savaime geležinkelių transporto eismas Lietuvoje yra saugus, o skaudžių nelaimių galima apskritai išvengti, tačiau tam reikalingas transporto priemonių vairuotojų, pėsčiųjų ir kitų eismo dalyvių atsakingas elgesys.

„Jau trylika metų Lietuvos geležinkeliai vykdo nuolatinę šviečiamąją kampaniją saugaus elgesio šalia bėgių tema. Šiais metais sustiprinome komunikaciją socialinės reklamos pagalba. Norėjome pastiprinti tradicinę informaciją paveikia emocine žinute, kuri skatintų susimąstyti apie galimas skaudžias neatsargaus elgesio šalia bėgių pasekmes“, – pasakoja T. Digaitis.

Europos Komisijos duomenimis, geležinkeliuose nelaimės sudaro sąlyginai nedidelę dalį nelaimingų atsitikimų kelyje – iki 2 proc. mirčių keliuose.

„Lyginant saugumo situaciją visos Europos geležinkeliuose, Lietuvoje įvyksta mažiau incidentų – turime tikrai saugų geležinkelio tinklą. Tačiau mes siekiame, kad skaudžių nelaimių skaičius geležinkelio prieigose sumažėtų iki nulio“ , – sako T. Digaitis.

Jo teigimu, dėmesys, atsargumas, budrumas, aplinkos stebėjimas ir sugebėjimas prognozuoti – svarbūs kiekvienam eismo dalyviui. Tai ypač aktualu kertant geležinkelio pervažas, todėl prarasti budrumo nevalia – traukinys gali būti gerokai arčiau nei atrodo.

„Ragindami būti itin dėmesingais geležinkelio pervažose ir šalia bėgių, ypatingą dėmesį teikiame gyventojams šalia geležinkelių, vaikams, sportuojantiems žmonėms, kurie bėgioja, važinėja dviračiais, o taip pat turistams ir grybautojams“, – sako T. Digaitis.

LTG grupės reklaminė kampanija „Saugūs bėgiai“

LTG grupės reklaminė kampanija „Saugūs bėgiai“

LTG grupės reklaminė kampanija „Saugūs bėgiai“

LTG grupės reklaminė kampanija „Saugūs bėgiai“