Pasak „Vilkmergės“ alaus someljė Vidmanto Čičelio, pastaruoju metu vis daugiau kalbama apie alaus ir maisto derinius, o šiuo projektu norėta gėrimą ir užkandį sujungti į vieną produktą.

„Visuomet susitelkiame į gėrimo skonį ir į jo derinius su maistu. Daugelis lietuvių jau žino, kad prie šio gėrimo dera ne tik kepta duona ar traškučiai, bet ir kiti užkandžiai. Šiuo atveju norėjome, kad užkandis būtų ne šalia gėrimo, bet kartu su juo sudarytų darnų duetą. Naujas riboto leidimo „Vilkmergės Nealkoholinio“ alaus „rūbas“ – būtent toks ir yra. Išskirtine forma pateiktas užkandis, kurio gamyboje panaudoti patys kvapniausi, „žiemiški“ prieskoniai – cinamonas, gvazdikėliai, anyžius, imbieras, juodieji pipirai puikai dera su švelnios gintaro spalvos, vidutinio kartumo gaiviu nealkoholiniu alumi“, – pranešime žiniasklaidai sako V. Čičelis.

Idėjos autoriai pasakoja, kad kurti etiketės-sausainio receptą nebuvo sudėtinga – ingredientus padiktavo alaus skonis ir kvapas. Pagrindinis tikslas buvo, kad valgoma etiketė ne tik derėtų vizualiai, bet ir savo skoninėmis bei aromatinėmis savybėmis.

„Ši idėja gimė iš noro „pratęsti“ butelyje uždarytus pojūčius – skonį ir kvapą, jį atkartojant valgomoje etiketėje. Iš pradžių nemažai eksperimentavome, kaip gaminti tešlą ir kokioje temperatūroje ją kepti, kad etiketės nesutrupėtų ir savaime prisitvirtintų prie butelio. Galiausiai idėją pavyko išpildyti taip, kaip ir norėjome“ , – sako idėjos autorius Aurimas Kadzevičius.

A. Kadzevičius pasakojo, kad šią mintį taip pat paskatino ir galvojimas apie inovatyvias ateities pakuotes – ekologiškas, kuo labiau suvartojamas ir kuo mažiau teršiančias aplinką, noras nevalgomą paversti į valgomą. „Tendencijos rodo, kad pasauliniai prekių ženklai jau pradėjo apie tai galvoti, štai, pavyzdžiui, „McDonalds“ jau bandė naudoti valgomą popierių. Džiugu, kad „Vilkmergė“, sukūrusi valgomą alaus etiketę, taip pat žengia koja kojon su naujovėmis“, – teigė jis.

Buteliukai su valgomomis etiketėmis, kaip ir įprasta kepiniams – supakuoti į sviestinį popierių, ant kurio galima perskaityti tiek alaus, tiek ir sausainio sudėtį. Kuriant dizainą buvo stengiamasi nenukrypti nuo esamo stiliaus, sukurti analogišką įprastos etiketės – tačiau jaukų, šventišką ir svarbiausia – valgomą variantą. Eksperimentiniam kalėdiniam dovanų projektui „Vilkmergė“ sukūrė ribotą kiekį – beveik du šimtus buteliukų su rankų darbo valgomomis etiketėmis, tačiau šiuo produktu neprekiaujama.