Britų mažmeninės prekybos tinklo „John Lewis“ šventinės reklamos yra tikra reklamos pasaulio legenda: jų pasirodymas eteryje dažniausiai tampa simboline šventinio laikotarpio pradžia, tad dažnai jos tituluojamos laukiamiausiomis metų reklamomis. Šių metų „John Lewis“ reklamoje pasakojama istorija apie mažą berniuką Džo ir jo draugą monstrą Moz. Nors reklamą daugelis pavadintų miela, visgi, pasigirsta vis daugiau kritikų, pastebinčių, kad „John Lewis“ reklamos nebėra tokios stiprios kaip anksčiau ir nebeperšoka joms keliamų lūkesčių kartelės.

Tuo tarpu „Marks&Spencer“ reklamai šiemet negailima komplimentų. O kaip kitaip, kai Kalėdų seneliui joje padeda žavusis meškiukas Padingtonas...

Britų e-komenrcijos prekės ženklas „Argos“ savo reklamoje seka pasaką apie elfus, kurie, žinoma, pakuoja dovanas jų laukiantiems vaikams. Tačiau kyla pavojus, kad ne visos dovanos pasieks tuos, kurie jų laukia...

Prekybos centras „Aldi“ pernai pristatė savo herojų morką Keviną. Toks iš pirmo žvilgsnio keistas sprendimas pasiteisino – britai žaislines morkas Kevinus tiesiog šlavė iš lentynų, atsirado net pirkusių jas urmu ir vėliau pardavinėjusių internete dar aukštesne kaina. Nieko keisto, kad šiemet sulaukėme antros istorijos apie morką Keviną serijos.

Gurmaniško maisto ir vyno pardavėjai „Waitrose“ pasakoja istoriją apie žmones, įstrigusius užsnigtoje trobelėje. Jokio interneto, elektros ir jokio ryšio su išoriniu pasauliu... Bet galbūt ne viskas taip blogai, kaip atrodo.

Tuo tarpu „Apple“ per šias šventes apeliuoja į romantikų jausmus. Baltas sniegas, muzikos garsai, netikėtas susidūrimas gatvėje... Ko dar reikia pakurstyti ypatingai nuotaikai?