Kalėdines reklamas jau pristatė ir Lietuvoje veikiančios telekomunikacijų kompanijos. „Telia“ pasakoja, kad šį kartą į pagalbą pasikvietė ne tik profesionalus reklamos kūrėjus iš Švedijos, bet ir didžiausia žvaigžde tapusį britų trumpaplaukį katiną, itin retos raudonos spalvos.

„2020 metai – visiems buvo išskirtiniai ir sunkūs. Tačiau šventės visada atneša šviesą. Kalėdos – namų ir šeimos šventė. Tai vertybės, kurias šiais metais visi pergalvojome iš naujo, o namai šiemet mums tikrai įgavo naują prasmę. „Telia“ kviečia namus pripildyti Kalėdomis ir būti kūrybiškiems, kurti naujus prisiminimus ir tradicijas“, – sako Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė.

Ji pažymi, kad jau kelerius metus iš eilės „Telia“ per Kalėdas išlaiko tą patį toną ir pasakoja paprastų žmonių istorijas, kurios sukasi apie šeimą ir namus. Bendrovės vaidmuo reklamose yra kaip partnerio, kuriuo gali pasitikėti.

Reklama buvo filmuota Lietuvoje, Lentvaryje, jos herojai – šeima ir išskirtinis jos narys, britų trumpaplaukis, raudonos spalvos katinas, pasaulio čempionas.

Tiesa, „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis pasakojo, kad iš tiesų filmavime dalyvavo du katinai – dviejų pasaulio čempionų sūnus, pusantrų metų Garfieldas iš veislyno Kupido.LT, kuris priklauso Lietuvos gyvūnų augintojų centrui (LGAC), atstovaujančiam Pasaulinę kačių federaciją (WCF), ir pasaulio čempiono titulą turintis Tonis.

„Filmavimo metu katinas buvo pabėgęs, o mergaitės – realiai užmigusios“, – atskleisdamas reklamos kūrimo užkulisius juokėsi jis.

Reklamos režisierius – švedas Jacob Ström, anksčiau jau talkinęs „Telia“ kuriant kampanijos „Įdomiau tik gyvenimas“ klipą). Jaunas ir talentingas operatorius – Albin Sjödin, ypač stiprus pasakotojas vaizdais, savo karjeroje jau spėjęs padirbėti su tokiais prekės ženklais, kaip „Universal Music Group“, „Sony Music“, „Warner Music“, „Adidas“, „Urbanista“, „Avicii“, „The Absolut Company“, „Paypal“, „Circle K“, „Mountain Dew“.

Abu švedai įveikė po keturis Covid-19 testus ir karantiną, kad galėtų filmuoti klipą Lietuvoje.

Vaikų atrankoje dalyvavo beveik šimtas seserų ir brolių, nes kūrėjai norėjo, kad tarp vaikų būtų natūralus ir organiškas santykis. Mergaitės pagal tautybę yra rusės, todėl darbas aikštelėje vyko trimis kalbomis.

„Telia“ dalinasi ir įdomiais faktais apie reklamoje skambančią dainą „Girls Just Want to Have Fun“, kuri buvo parašyta 1979 m. amerikiečio muzikanto Robert Hazard, tačiau ją išgarsino tik 1983 m. lietuvių pamėgtoji Cyndi Lauper. Tais laikais daina buvo vadinama netgi feminizmo himnu. Praėjus keturiasdešimtmečiui, „Girls Just Want to Have Fun“ vis dar laikosi „Rolling Stone & MTV: '100 Greatest Pop Songs“, „Rolling Stone: „The 100 Top Music Videos“ ir „VH1: 100 Greatest Videos“ penkiasdešimtukuose.

Kampanijos autoriai – agentūra „MILK“, gamybos namai – „SOME FILMS“.

Savo kalėdines reklamas taip pat jau pristatė ir telekomunikacijų kompanijos „Tele2“ ir „Bitė“.

M360