Susitelkę į įvairias smulkmenas, neretai pamirštame, kad iš tikro šv. Kalėdos kviečia atsipalaiduoti, pamiršti barnius ir mėgautis neįkainojamu laiku su pačiais brangiausiais žmonėmis. Šis filmas, kaip ir visa kalėdinė „Lidl“ kampanija – priminimas, kad meilė artimui per šventes neturi būti pamiršta, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pagrindiniai „Lidl“ kalėdinės pasakos herojai – vaikai – pačiame švenčių įkarštyje palieka barniais ir pykčiu persmelktą suaugusiųjų pasaulį ir iškeliauja į mistišką vietą, kurioje tvyro džiaugsmas, šviesa ir gera nuotaika. Filmo pabaigoje primenama, kad šv. Kalėdos – tai meilės artimui šventė, o taika ir dėmesys brangiausiems žmonėms yra tai, ko jokiu būdu neturėtume užmiršti.

„Šiandieniniame pasaulyje, ir ypač švenčių sezono metu, žmonės patiria daug įtampos. Neretai išsikeliame sau nepamatuotai didelius lūkesčius, reikalaujame iš savęs surengti tobulą šventę kitiems, o kam nors nepavykus – pergyvename. Mūsų tikslas – savo darbuotojams ir klientams būti partneriu, kuris padeda, kiek įmanoma, sumažinti rūpesčių naštą, kad žmonės galėtų susitelkti į tai, kas iš tiesų svarbu“, - sako „Lidl Lietuva“ direktorius Radostin Roussev-Peine.

„Lidl Lietuva“ užsakymu lapkritį atlikta tyrimų agentūros „Spinter tyrimai“ apklausa taip pat parodė, kad idealiomis šv. Kalėdomis respondentai laiko ramų laiką su artimaisiais ir gardžiu maistu. Todėl siekdamas padėti savo klientams ne tik sutaupyti, bet ir ramiai pasitikti žiemos šventes, „Lidl“ savo asortimentą kalėdinėmis maisto ir ne maisto prekėmis pradėjo pildyti jau nuo praėjusios savaitės. Šventėms skirtų prekių asortimentas nuosekliai papildomas bei keičiamas iki pat šv. Kalėdų. Tai pirkėjams leidžia joms ruoštis palaipsniui, taip išvengiant nerimo, kurį sukelia didžiulės išlaidos vaišėms ir dovanoms, paliktos paskutinei minutei.

Be to, bendrovė nusprendė, jog kalėdinių švenčių sezoną visos „Lidl“ parduotuvės Lietuvoje nedirbs pirmąją šv. Kalėdų dieną – gruodžio 25-ąją ir Naujųjų metų dieną – sausio 1-ąją. Prekybos tinklo atstovai teigia, kad šis sprendimas leis visiems prekybos tinklo darbuotojams sutikti didžiąsias metų šventes kartu su draugais ir artimaisiais.

„Lidl“ kalėdinio filmo autoriai – kūrybinė reklamos agentūra „Überground“ drauge su škotų režisieriumi James Lees. Interneto reklaminė kampanija, pristatoma su grotažymėmis #whatreallymatters ir #lovemas18, įtrauks ir socialinių tinklų žvaigždes bei tinklaraštininkus. Ji vyksta 19-oje Europos šalių.