Sakoma, kad statistiniam vartotojui prireikia lygiai 2 sekundžių priimti sprendimą – paspausti siūlomą nuorodą ar tęsti internetinę kelionę per nesibaigiančią reklamų „švieslentę“. Jei sprendimas priimamas per tokį trumpą laiko tarpą, tai reiškia, kad nuomonė apie siūlomą prekę ar paslaugą susiformuoja dar greičiau. Taigi, kokie veiksniai formuoja teigiamą nuomonę apie prekės ženklą?

Tarpukario Lietuvoje reklama laikraščiuose ir žurnaluose buvo vienintelė reklamos priemonė. Kitokių priemonių paprasčiausiai nebuvo, o radijas ar kinas šiam tikslui nebuvo išnaudojamas. Šiandien, pasikeitus priemonėms reklamuoti įvairias prekes ir paslaugas, dėmesys prekės ženklo atpažįstamumui išliko tas pats.

Dauguma savo įvaizdį pradedančių formuoti įmonių tiki, kad sėkmingai veiklai užtenka logotipo ir atitinkamai parinkto šrifto, tačiau skubu priminti, kad prekės ženklo patikimumą formuoja žymiai daugiau dalykų. Prekės ženklas yra tarsi įmonės ar produkto vizitinė kortelė, tad stiprūs, matomi ir patikimi prekės ženklai formuoja vartotojų lojalumą bei skatina juos pirkti Jūsų, o ne konkurentų produkciją.

Susikurti patikimą prekės ženklą – reiškia įdėti daug laiko ir pastangų, o jį kuriant svarbu, kad vartotojai tik išgirdę įmonės pavadinimą prisimintų kokią nors, su prekės ženklu susijusią istoriją, arba jis sukeltų jiems emociją. Norėdami formuoti teigiamą nuomonę apie prekės ženklą, įmonių vadovai privalo atkreipti dėmesį į tris dalykus:

Internetinė svetainė:

Interneto vartotojai neturi kantrybes. Pirmą kartą apsilankęs tinklapyje potencialus klientas turi lengvai rasti ne tik jį dominančią informaciją, bet ir puikiai funkcionuojantį, išmaniesiems telefonams pritaikytą bei įmonės vizualiką atitinkančią įmonės svetainę.

Socialiniai tinklai:

„Facebook“ ar „Instagram“ padeda pranešti sekėjams apie prekės atnaujinimus ar akcijas bei parodo gyvenimą už prekės ženklo. Viso to rezultatas – ryšys tarp kliento ir verslo. Norint tapti patikimu prekės ženklu, svarbi ne tik aktyvi rinkodaros politika, bet ir nuolatinis dėmesys prekės ženklo identiteto vystymui.

Brendingas:

Patikimas prekės ženklas, neabejotinai yra sėkmingo verslo sąlyga, o brendingo esmės ir pagrindinių principų suvokimas daro didelę įtaką ne tik įmonės pardavimams ir pelnui, bet ir išskiria jį iš konkurentų. Nepamirškite, kad stiprus prekės ženklas nėra tiesiog logotipas – tai Jūsų siunčiama žinutė vartotojams. Patikimas prekės ženklas neatsiranda per savaitę ar mėnesį – tam reikia laiko, kantrybės ir gerai pasirinktos strategijos.
M360
bigNow


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją