Kiekvienas Lietuvos gyventojas nepriklausomai nuo to, kokio televizijos tiekėjo paslaugomis naudojasi ar turi tik signalo perdavimo anteną, gali matyti 15 nemokamų televizijos kanalų, tačiau kai kurie žiūrovai mato tik dalį kanalų, nes ne visus juos yra atradę. „Telecentras“ suteikia galimybę skambinti nemokamu telefonu ir konsultuotis dėl kanalų paieškos.

„Delfi TV“ televizijos kanalas yra naujausias nemokamas kanalas Lietuvos gyventojams, tad apie tai, kad žmonės jo nemato mes išgirstame dažniau nei galbūt kiti kanalai. Televizijos transliacijų perdavimą vykdantis „Telecentras“ nori padėti gyventojams atrasti visus nemokamus kanalus, tad žmonės gali skambinti ir klausti, kaip jiems surasti „Delfi TV“, – sako Delfi Rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Pirmas žingsnis, kurį gali atlikti kiekvienas televizijos žiūrovas, nematantis visų penkiolikos nemokamų kanalų, tai pabandyti peržiūrėti visų rodomų kanalų sąrašą – gali būti, kad „Delfi TV“ ar kitų kanalų paprasčiausiai dar nepastebėjote tarp visų gausos. Jeigu nerandate, atnaujinkite kanalų paiešką: kanalų paieškos funkcija yra kiekvieno televizoriaus nuotolinio valdymo pultelyje arba valdymo panelėje pačiame televizoriuje. Jeigu vis tiek nepavyksta, kreipkitės į „Telecentro“ klientų aptarnavimą telefonu (8 5) 200 1515 ir specialistai nemokamai padės televizoriaus nustatymuose surasti „Delfi TV“ kanalą, pakonsultuos dėl TV signalo priėmimo per anteną. Nurodytu telefono numeriu profesionali pagalba teikiama darbo dienomis nuo 8 iki 20 val., o poilsio ir švenčių dienomis nuo 10 iki 16 val.

Jeigu nerandate „Delfi TV“, galite kreiptis ir į Delfi. „Jeigu mūsų žiūrovai turi klausimų dėl televizijos kanalo matomumo, jie taip pat gali kreiptis ir į Delfi elektroniniu paštu info@delfi.lt ir mes su jais susisieksime”, – patikslina Delfi Rinkodaros vadovas.

M360