Jungtinė Karalystė. 3 metų trukmės Lietuvos turizmo reklamos kampanija Didžiosios Britanijos rinkai vyksta žymiausioje kelionių platformoje „TripAdvisor“. Į ją integruotas Lietuvos polapis su straipsniais ir nuotraukomis apie šalį. Kasmet numatytos ir reklaminių skydelių kampanijos. Reklamos sutartį Lietuvos turizmą Jungtinės Karalystės rinkoje atstovaujanti reklamos agentūra „UK Hills Balfour Limited“, dirbanti ir su tokiais klientais kaip Niujorkas, Las Vegas, Mauricijus, Kataras ir kt., su „TripAdvisor“ pasirašė „Premier Destination Partnership“ bendradarbiavimo sąlygomis.

Kita reklaminė kampanija dar šį mėnesį prasidės ir domene tripadvisor.com, matomame ne tik Didžiosios Britanijos vartotojams. Čia taip pat bus sukelta analogiška informacija apie Lietuvą, vyks reklamos skydelių kampanija, kuri bus derinama su turinio kampanija socialiniame tinkle „Facebook“.

Per pirmus devynis šių metų mėnesius Lietuvoje bent su viena nakvyne apsilankė 51,3 tūkst. britų turistų, t.y. 9,8 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Italija. Net 1,3 mln. vartotojų planuojama pasiekti per lapkričio mėnesį pradėtą reklamos kampaniją kelionių rezervacijos portalo „eDreams“ Italijai skirtame svetainės puslapyje. Jame integruoti skirtingi tematiniai reklaminiai skydeliai, pristatantys aktyvias pramogas Lietuvoje žiemą, šeimų turizmo galimybes, gastronominį turizmą, kalėdinius renginius didžiuosiuose miestuose ir pan. Skydeliai vartotojus veda į tinklapį, kuriame galima atlikti tiesioginius kelionės į Lietuvą pirkimus. Tokia pati kampanija buvo vykdoma ir šių metų balandžio-gegužės mėn. Lietuvos turizmo kompleksines rinkodaros priemones Italijoje vykdo marketingo ir viešųjų ryšių kompanija kompanija „AIGO“, priklausanti tarptautiniam „PangaeNetwork“ agentūrų tinklui. Tarp jos klientų – Europos komisija, „Ryanair“, „Marriott“, kt.

33 tūkst. – tiek pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką Lietuvoje apsilankė italų turistų nuo sausio iki rugsėjo mėn., t.y. 0,9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Švedija. 300 tūkst. vyresnių nei 25 m. švedų iš Stokholmo, Malmės ir Gotenburgo – tokią tikslinę auditoriją planuoja pasiekti per prieš kelias dienas startavusią reklamos kampaniją Švedijos e-platformose marketingo ir viešųjų ryšių kompanija „PRAT PR“, priklausanti tarptautiniam „PORTER NOVELLI“ agentūrų tinklui. Ji atstovauja Lietuvos turizmui Švedijos rinkoje. Dviejų savaičių trukmės reklamos kampanijos metu reklaminiai Lietuvos skydeliai integruojami į Švedijos informacinius portalus, pavyzdžiui, skaitomiausią naujienų tinklapį „Aftonbladet.se“.

Mūsų šalį atostogoms per pirmus devynis šių metų mėnesius pasirinko 26,5 tūkst. turistų iš Švedijos.

„Lietuva kaip patraukli turistinė šalis vis intensyviau reklamuojama didžiausiose pasaulio e-platformose. Didžioji dalis šiuolaikinių turistų būtent jose ieško informacijos ir planuoja keliones. Šiais metais itin gerų rezultatų pasiekėme reklamuodami keliones į Lietuvą didžiausiame Kinijos kelionių portale „Ctrip“. Kampanija vyko metų pradžioje. Po reklaminės kampanijas pardavimai į Lietuvą išaugo net 169 proc. Konkuruodami dėl turistų iš Kinijos ieškome būdų bendradarbiavimą su šia platforma pratęsti ir kitąmet. Pirmų devynių šių mėnesių apgyvendinimo statistika yra daug žadanti: turistų iš Kinijos mūsų šalyje apsilankė 13,7 tūkst., t.y. net 38,2 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu“, – apibendrina laikinai Turizmo departamento vadovės pareigas einanti Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.