Kai krizės laukimas tampa k... 0:00 0:00

Išgyvenant vienus neramius metus po kitų, vis sugrįžtančia tema tampa jau tuoj tuoj už kampo laukiančios krizės prognozės. Marketingo ekspertai sako, kad nors grėsmių ignoruoti negalima, visgi, kol kas tikros krizės nepatiriame. Tačiau kol visuomenė jaučiasi įsitempusi, vartotojus įtikinti leisti pinigus tampa sunkiau, o ir dažnas verslas labiau galvoja apie greitai gaunamą rezultatą nei fokusuojasi į ilgalaikę strategiją. Apie tai, kaip netylant kalboms apie krizę keičiasi darbas marketingo specialistams, laidoje „Marketingas 360“ kalbėjo Arijus Žakas, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas ir Andrius Milinavičius, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys, „Baltic Sandbox Ventures“ partneris.

M360