Ką daryti, kai ilgametis ir branginamas agentūros klientas per dieną tampa toksišku? Atleisti klientą, kad nebūtum suteptas svetimos dėmės? Bet ar tai nemestų nepasitikėjimo agentūra, o gal net ir visu komunikacijos sektoriumi, šešėlio: kaip dėl to ir laimėje, ir bėdoje? Jei tęsti partnerystę, kokiomis sąlygomis? Kaip užsitikrinti, kad tolesnis bendradarbiavimas neapkarstų? Kaip nesusitapatinti ir nebūti tapatinamam su klientu, bet dirbti profesionaliai? Komunikacijos lauko ekspertai, kritikuojantys socialiniuose tinkluose klestinčią linčo kultūrą, sako – kiekvienas klientas turi teisę į gynybą. Nors iki tokio suvokimo reikia subręsti net ir savo srities profesionalams.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360