Praėjusią vasarą kalbėjau su reklamos industrijos finansų specialistu ir sulaukiau klausimo: „kaip manai, krizė jau buvo, krizė vyksta dabar ar krizė mūsų laukia ateityje?“ Atsakiau, kad nepriklausomai nuo mano nuomonės, jis bet kuriuo atveju yra teisus.
Visas pasaulis didžiąją praėjusių metų dalį alsavo artėjančios krizės nuotaikomis. Kai atrodė, kad jau matome pandemijos pabaigą, nespėjome įkvėpti gaivaus oro gurkšnio ir prasidėjo karas. Rekordinė infliacija, energetiniai iššūkiai, liūdnos prognozės ir artėjantis sunkmetis – dominuojanti informacija naujienų portaluose.
Tik vienas niuansas – arba mes iš tikrųjų esame nuolatinėje krizės būsenoje, arba ta tikroji krizė vis niekaip neateina.
Nesijaučiu pakankamai kompetentingas komentuoti ekonominius reiškinius ir prognozuoti, kas mūsų laukia, tačiau norėčiau pakalbėti apie marketingo rolę šiandieniniame gyvenime.
Arijus Žakas
Reklamos agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA agency“ vadovas