Sprendimas įgyvendinti šią idėją priimtas atlikus išsamią personalo paieškos ir naujųjų tendencijų analizę. „Technologijos padeda labai tiksliai ir greitai pasiekti laisvai pozicijai tinkamus kandidatus, o tradicinės personalo paieškos kompetencijos užtikrina aukštą atrankų kokybę,“ – sako verslininkas lja Laurs, prieš keletą metų investavęs į lietuvišką startuolį „Sharecruit“. Kaip parodė analizė, dažnu atveju sėkmingiausiai atrinkti kandidatai yra pasiekiami tik šiuolaikiškais komunikacijos kanalais, kurių tradicinės darbuotojų paieškos įmonės dar nedaug naudoja.

„Sharecruit“ atlikti tyrimai parodė, kad per 80 proc. visų darbo rinkoje esančių žmonių net nesužino apie karjeros galimybes kitose įmonėse. Įprastai jie net neieško darbo skelbimų, arba jų tiesiog nepasiekia potencialių darbdavių komunikacija. „Mūsų inovatyvus sprendimas leidžia pasiekti būtent tuos žmones, kurių kompetencija tiksliai atitinka ieškomą poziciją, net jei kandidatai aktyviai nesidairo naujų galimybių,“ – sako I. Laurs.

Tuo pačiu abiejų įmonių atstovai sutaria, kad geriausių rezultatų pasiekiama po asmeniškų pokalbių su atrinktais kandidatais. „Gyvas kontaktas ir žmogiškųjų išteklių specialistų kompetencijos išlieka labai svarbios. Su naujais technologiniais sprendimais pasieksime didesnį tikslinių kandidatų ratą, o užsakovams galėsime pateikti labai aukštos kokybės rezultatus,“ – pasakoja įmonės „HR Factory“ akcininkas Tomas Milaknis.

Naujas paslaugas susijungusios bendrovės ketina pristatyti rinkai po kelių savaičių. Naujais principais veikiančiam personalo atrankos verslui vadovauti paskirtas „Sharecruit“ direktorius Andrius Zaveckas.