Britų mažmeninės prekybos tinklas „John Lewis“, kasmet itin daug investuojantis į kalėdines reklamas, kurios dažnai įvardinamos kaip laukiamiausiomis, šiemet demonstruoja daug tylesnį ir subtilesnį požiūrį į įprastą Holivudo produkciją. Dingo sniego mašinos, ateiviai ir kelių milijonų svarų žvaigždės svečiai – dėmesio centre atsiduria paprasta istorija apie paauglės mergaitės globėju tapsiantį vyrą, skelbia mirror.co.uk.

„Jokių didelių specialiųjų efektų“ – sako „John Lewis“ prekės ženklo ir rinkodaros vadovė Rosie Hanley. – Labai apgalvojome, kad šios produkcijos kaina būtų labai tinkama aplinkai, kurioje esame.“

„Tai – gerumo istorija. Mums tai labai kitoks tonas, bet mes labai džiaugiamės ateitimi“, – priduria Claire Pointon, klientų direktorė.

„John Lewis“ nufilmavo reklamą Londone ir dirbo su labdaros organizacijomis „Action for Children“ ir „Who cares“.

Jungtinėje Karalystėje globojami auga 108 000 vaikų. Dažnu atveju jie jaučiasi vieniši ir apleisti, nes tokia yra ir visa sistema. Todėl tris kartus didesnė tikimybė, kad dabar globojami vaikai taps benamiai nei lankys universitetą.

Tai – stulbinanti statistika, su kuria prekės ženklas „John Lewis“ tikisi pakovoti, pasitelkęs ilgalaikį veiksmų planą – suteikdamas įsidarbinimo galimybių globojamiems asmenims.

„Šioje erdvėje dirba labai mažai įmonių ar nacionalinių labdaros organizacijų. Taigi, kas mums buvo tikrai svarbu, tai bendradarbiauti su labdaros organizacijomis, kad aistra bei ryžtu pagerintume vaikų ir suaugusiųjų, kurie yra patyrę globą, gyvenimą", – pažymi „John Lewis“ personalo vadovė.

M360