„John Lewis“ vykdančioji direktorė Paula Nickolds, jau kitą mėnesį turėjusi užimti naują prekės ženklo vadovės poziciją, ne tik nesiims naujos rolės, bet ir paliks įmonę po prastų kalėdinio sezono pardavimų rezultatų visame parduotuvių tinkle.

Šurmulinguoju kalėdiniu laikotarpiu pirkėjai mieliau rinkosi internetinę „John Lewis“ parduotuvę vietoje fizinių prekybos vietų, priversdami mažmenininkus siūlyti dideles nuolaidas.

Taip pardavimai per septynias savaites iki sausio 5 dienos krito 2 proc., o bendras pardavimų kiekis, palyginus su įprastu kalėdiniu laikotarpiu, krito 2,3 proc. ir sudarė 1,13 milijardo svarų sterlingų.

Nors per pirmąjį pusmetį patirti nuostoliai buvo panaikinti, mažmenininkai teigia, kad visų metų pelnas bus „žymiai mažesnis“ nei praėjusiais metais, o „John Lewis“ svarsto, ar įmonė apskritai galės išmokėti savo geriausiems darbuotojams jiems priklausančias premijas.

Ši nesėkmė paskatino Paula Nickolds palikti įmonės vadovės pareigas, kurias užėmė nuo 2017-ųjų.

„Paula 25 metus buvo kartu ir visus tuos metus buvo puiki partnerė, o vėliau ir vadovė. Ji atliko svarbų vaidmenį plėtojant „John Lewis & Partners“, per pastaruosius 10 metų užimdama įvairias aukštesnes pareigas“, – sako JLP pirmininko vietą užimantis Charlie Mayfield, kuris kitą mėnesį taip pat palieka įmonę.

M360