Kiek kas mėnesį mokėtumėte už populiariausias programėles, tarkime, „YouTube“ ar „Facebook“, jei to būtų reikalaujama? Naujas tyrimas atskleidžia, kokias sumas vartotojai skirtų aplikacijoms ir kurios jų – to verčiausios.

Feisbuko įkūrėjas Markas Zuckerbergas ne kartą yra sakęs, kad šis socialinis tinklas visada bus nemokamas. Nepaisant siūlymų keisti taktiką, taip apsaugant žmonių privatumą.

Vis dėlto, jei reikėtų mokėti, kokia suma būtų dar „proto ribose“? Kiek lėšų skirtumėte „YouTube“, „Instagram“ ar „Google Maps“? Ir kiek žmonių išvis rinktųsi mokėti už vieną ar kitą aplikaciją?

Kaip skelbia socialmediatoday.com, norėdami gauti atsakymus į šiuos klausimus, „McGuffin Group“ atliko tyrimą, kuriame apklausė virš 2 tūkst. programėlių vartotojų, kiek, jų nuomone, būtų normalu sumokėti už mėgiamą aplikaciją bei kuri yra verčiausia.

Jei aplikacijos būtų mokamos: vartotojai „YouTube“ skirtų 1,5 karto daugiau nei feisbukui
© Ekrano nuotr.

Rezultatai išties įdomūs: internautai pasiruošę mokėti beveik 4 Eur už muzikos kanalo „YouTube“ naudojimą, taip pat ji atrodo ir reikalinga. Greta seka „Google Maps“, „Google Drive“, už kurias vartotojai paklotų euru mažiau, tačiau už pastarąsias mokėtų didesnė dalis žmonių.

Įdomu ir tai, kad ketvirtoje vietoje – feisbukas. Jam internautai skirtų 2,6 Eur. Reikėtų pabrėžti ir tai, kad mažiausias procentas žmonių, t. y. 64 proc., norėtų kas mėnesį leisti pinigus šiam socialiniam tinklui.

Didžiausias dalis – 89 proc. – vartotojų yra pasiryžę skirti lėšas „WhatsApp“, nors, apklausa parodė, kad per mėnesį mokėtų maždaug du eurus.

Duomenys rodo, kad „LinkedIn“, apklausos dalyvių nuomone, būtų vertesnis kiek didesnės sumos (t. y. 2,5 Eur) nei „Instagram“, „Messenger“ ar „Twitter“. Be to, už „Snapchat“ žmonės mokėtų labai mažai – 1,70 Eur.

Tyrimas taip pat parodė, kad, pavyzdžiui, „Google Maps“, „Facebook“ ir „Pinterest“, moterų nuomone vertas 20 proc. daugiau nei vyrų atžvilgiu. Savo ruožtu milenialsai už „Instagram“ paklotų 78 proc. daugiau nei kitų kartų atstovai.

Įmonė tyrimą atliko šių metų birželio 15 ir 16 dienomis. Virtualiu būdu apklausti 2 004 asmenys. Respondentų amžius siekė 18–71 metus, 55 proc. buvo moterys, 45 proc. – vyrai.

M360