Paviešinusi nuotraukas amerikietė sulaukė daug užuojautos ir linkėjimų pasveikti, bet labai greitai po to sekė kitokio pobūdžio komentarai. Tuo metu T. Mitchell turėjo 211 tūkst. sekėjų – kai kurie jų pradėjo dvejoti situacijos tikrumu. Kur kas daugiau reakcijų pasipylė po to, kai „Buzzfeed“ parašė tekstą apie šį įvykį.

Palyginus su kitais atvejais, kai žmonės patenka į motociklo avarijas, influencerės nuotraukos atrodė per gražios. Be to, buvo ir dar keli neatitikimai, rašo bbc.com.

Pirmiausia, greta jos gulėjo du šalmai. Kilo klausimas, o kur kraujas? Kodėl T. Mitchell įraše paminėtas ir tatuiruotę padaręs meistras (mergina minėjo, kad kūną puošiančioms gėlėms reikės kelių pataisymų), taip pat – kodėl fotografijose taip puikiai matomas vieno vandens gamintojo prekės ženklas?

Galiausiai amerikietė buvo apkaltinta tuo, kad nelaimingą atsitikimą tiesiog suvaidino, reklamuodama produktus ar paslaugas. Pasak jos, komentarai perlenkė lazdą – sulaukė ir rimtų grasinimų.

Influencerės draugė fotografė Lindsey Grace Whiddon teigia, kad buvo šalia nelaimės atveju ir užfiksavo akimirkas po įvykio. Pasirodo, prieš tai jos abi buvo surengusios fotosesiją.

„Peržiūrėdama nuotraukas galiu matyti, kodėl jos atrodo suvaidintos. Ir jei nebūčiau ten dalyvavusi pati, sunkiai patikėčiau, kad fotografijos tikros. Sąžiningai galiu pasakyti, kad nuotraukos tikrai nebuvo suvaidintos, o ir pati Tiffany apie jas sužinojo tik prabėgus kelioms valandoms po įvykio“, – dėsto L. G. Whiddon.

T. Mitchell pašalino šias fotografijas iš instagramo paskyros, bet įkėlė vaizdo įrašą, kuriame gina save.

BBC žurnalistė Zoe Kleinman bandė pakalbinti influencerę, tačiau mergina atsisakė viešai komentuoti situaciją. Kaip rašo Z. Kleinman, T. Mitchell, kalbėdama su žurnaliste, vartojo tokius žodžius kaip „pažeidžiamumas“, „atvirumas“, „tiesa“, „gijimas“.

Pasak žurnalistės, T. Mitchell atviravo, kad jos vaikinas Jamesas Cloningeris prieš trejus metus žuvo motociklo avarijoje. Kai kurie jos įrašai socialiniame tinkle skirti jam, jų santykiams ir vis dar jaučiamam sielvartui.

Influencerė neigia suvaidinusi nelaimingą atsitikimą. Kaip aiškina, nelaimė įvyko, kai ji per staigiai pasuko motociklą užsisukus keliui. T. Mitchell ir L. G. Whiddon BBC nusiuntė fotografijas, kurių nebuvo viešinusios, norėdamos įrodyti, kad įvykyje dalyvavo policija bei greitoji. Pagalbą iškvietė praeivis.

T. Mitchell atsisakė vykti į ligoninę. Jos žaizdos buvo sutvarstytos, bet mergina tikino nesijaučianti sukrėsta. Visgi tokie simptomai gali pasireikšti ir vėliau.


Anot influencerės, šalmą ji taip pat nusiėmė tik būdama ant šalikelės, kai nurimo ir suprato, kad jaučiasi pakankamai gerai. Kitas šalmas, gulėjęs šalia, priklauso draugui – vyrui, matomam nuotraukose.

„Nesuprantu, kaip kažkas gali manyti, kad visa tai suplanuota iš anksto ir daroma dėl prekės ženklų dėmesio. Aš visada esu nuoširdi dėl savo bendradarbiavimų su įmonėmis. Jei produktu dalinuosi dėl to, kad manęs paprašė prekės ženklas, aš to neslepiu“, – tikina influencerė.

Kaip aiškina T. Mitchell, vandens buteliukas, užfiksuotas nuotraukose, galėjo būti bet kurio prekės ženklo. „SmartWater“ priklauso įmonei „Coca Cola“, kurie pripažino neturintys ryšių su T. Mitchell.

Žmonių reakcija į šį įvykį išduoda, kad interneto vartotojai tampa kritiškesni tam, ką mato socialiniame tinkle „Instagram“.

Pavyzdžiui, visai neseniai Anglijos realybės šou žvaigždė Jemma Lucy gavo baudą, kurią jai paskyrė šalyje reklamą prižiūrinti organizacija ASA. Nuotraukoje garsenybė gurkšnojo kavos gėrimą, padedantį mesti svorį, savo nėštumo metu.

ASA teigimu, šis įrašas ne tik pažeidžia taisykles, bet taip pat nebuvo pažymėtas kaip reklama. J. Lucy atsakė, kad prekės ženklas jai nesumokėjo.

Buvo ir tokių situacijų, kai influenceriai apsimetė bendradarbiaujantys su prekės ženklais, nors jokių ryšių iš tiesų nepalaikė. Vienas iš garsiausiai nuskambėjusių pavyzdžių – „Fyre“ festivalis, kurį taip pat reklamavo nuomonės formuotojai, o pastarasis galiausiai neįvyko.