Sukurti skaitmeninę kampaniją, kuri populiarintų žurnalų skaitymą kaip galimybę gyventi lėčiau. Taip skambėjo šių metų konkurso Lietuvoje užduotis, kurią formavo žurnalas „Žmonės“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

V.Grikevičiūtė ir I.Paulauskaitė pasiūlė integruotą socialinės medijos kampaniją „Kartu mes judame lėčiau“. Jos esmė – žurnalas, kuriuo daliniesi, palikdamas jį įvairiose viešose vietose, tokią vietą pažymint specialiame iniciatyvos žemėlapį. O pats žurnalas kaskart pasirodo su tuščiais paskutiniais puslapiais, kuriuose skaitytojas gali palikti dalį „savojo aš“ tam, kuris skaitys žurnalą po to. Tokiu būdu, kaip pažymi sprendimo autorės, žurnalas iš asmeninės „laiko sau“ medijos pamažu virsta į lėtą kokybišką laisvalaikį vertinančią skaitytojų bendruomenę.

Laimėjusi agentūros DDB komanda dabar varžysis finaliniame konkurse Kanuose – kur jų taip pat laukia skaitmeninio sprendimo užduotis ir varžovai iš beveik šimto pasaulio šalių.

V.Grikevičiūtė ir I.Povilauskaitė konkurse Vilniuje įveikė kitas 25 komandas iš įvairių Lietuvos reklamos, žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninių sprendimų agentūrų. Antrąją vietą konkurse iškovojo Monikos Gustaitytė („Clinic 212“) ir Aira Tumėnaitė („Havas“), trečioji liko agentūros „Love“ komanda – Eimantas Barkauskas ir Gintarė Čekanauskaitė.

Konkurso dalyvių darbus vertino komisija, kuriai pirmininkavo kūrybos vadovas Antonio Bechtle. Kiti komisijos nariai – „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas, prekės ženklų strategas Andrius Grigorjevas, Justina Palinavičiūtė, „BoredPanda“ reklamos operacijų vadovė, ir Žygimantas Kudirka, kuris „Jaunųjų liūtų“ finaliniame konkurse Kanuose 2015 metais laimėjo sidabrą.

„Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuoja „Lions share“, kuri taip pat rengia „Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų“ peržiūras ir kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją BOLD.