Kaip praneša organizatoriai, tarptautiniam konkursui „Revolution Awards 2024” pateikti renginiai turi būti įgyvendinti ir užbaigti nuo 2023 m. kovo 1 iki 2024 m. kovo 1 d. Kiekvienas konkursui pateiktas renginio projektas gali varžytis vienoje arba keliose, bet ne daugiau kaip trijose, konkurso kategorijose. Paraiškų priėmimas vyks iki 2024 m. kovo 31 dienos 24.00 val.
Tarptautinės komisijos atrinkti konkurso finalininkai bus paskelbti gegužės 10 d., o geriausių renginių projektų pristatymai ir apdovanojimai bus surengti gegužės 22-24 d. Vilniaus rotušėje vyksiančio idėjų ir tendencijų festivalio „Revolution“ metu.
Užpildyti paraišką konkursui galima čia.
Konkurso naujiena – sporto ir virtualių renginių kategorijos
Renginių kūrėjai ir organizatoriai, norėdami pristatyti konkursui savo renginių projektus, gali rinktis iš 12 skirtingų kategorijų. Iš jų aštuonios kategorijos – „B2B renginys“, „B2C renginys“, „Konferencija“, „Įmonės vidinis renginys“, „Festivalis“, „Miesto šventė“, „Kultūrinis renginys“ ir „Paramos renginys“ – konkurso dalyviams jau pažįstamos nuo pernai metų.
Taip pat šių metų konkurse atsirado keturios naujos kategorijos: „Sporto renginiai“, „Geriausias dekoras/scenografija“, „Geriausias renginio konceptas“ ir „Virtualūs renginiai“.
Konkursui pateiktas paraiškas vertins ir nugalėtojus išrinks autoritetinga tarptautinė komisija, sudaryta iš pasaulinių renginių industrijos lyderių ir Lietuvos bei Europos žiniasklaidos atstovų. Tarp jų – „Norwegian Promotion Group“ direktorė Janette Haukland, „Nine Yards“ įkūrėjas ir „Audi“, „Carlsberg“, „Volkswagen“, „Meta“ ir kt. garsių prekės ženklų renginių strategijų kūrėjas Janne Björge, renginių tvarumo ekspertė Margarita Aļabjeva-Vaišļa, Nyderlandų renginių moderavimo meistriškumo agentūros įkūrėjas Jan-Jaapas in der Mauras, LRT partnerysčių vadovė Indrė Petrauskė, „Delfi“ kultūros ir M360.lt redaktorė Jūratė Žuolytė ir kiti.
Konkurso „Revolution Awards“ iniciatorius, renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas pažymi, kad konkursui gali būti teikiami komerciniai arba nekomerciniai renginiai, kuriuos organizavo bet kurioje pasaulio vietoje įsikūrusios renginių industrijos įstaigos (renginių agentūros, ryšių su visuomene ir komunikacijos agentūros, reklamos agentūros, interneto agentūros, verslo įmonės, viešosios įstaigos, asociacijos, nevyriausybinės ir pelno nesiekiančios organizacijos ir kt.) ar laisvai samdomi kūrėjai. Kaip ir pernai, biudžetinės įstaigos savo įgyvendintų renginių paraiškas konkursui gali teikti nemokamai.
Konkursu siekiama pristatyti ir apdovanoti geriausius Lietuvos ir Europos renginių projektus, pagerbti jų autorius ir idėjas, paskatinti sveiką konkurenciją ir nuolatinį tobulėjimą renginių industrijoje.
„Idėjų ir tendencijų festivalis „Revolution“ auga, o jo formatas – evoliucionuoja. Tai natūralu, nes viskas moderniame pasaulyje kinta itin sparčiai, kaip ir renginių idėjos, formatai bei technologijos. Tik drąsiausi ir smalsiausi tampa šios evoliucijos kūrėjais ir tendencijų formuotojais. Dalyvavimas geriausių renginių apdovanojimuose – tai puiki galimybė pamatyti, kaip auga ir keičiasi tarptautinė renginių industrija, susipažinti su jos lyderiais ir užmegzti naujas partnerystes, kurios atveria duris į naujas rinkas bei atneša progresyvius verslo augimo pokyčius“, – sako A. Kamantauskas.
Pernai triumfavę latviai „Skudras Metropole“ pristatys inovatyviausius savo projektus
Du apdovanojimus – geriausio kultūrinio renginio ir „Grand Prix“ – praėjusių metų konkurse laimėjusios Latvijos renginių agentūros „Skudras Metropole“ tarptautinių projektų vadovas ir renginių organizatorius Toms Veiss teigia, kad „Revolution Awards“ konkursas suteikia galimybę įgyti neįkainojamų žinių bei padeda užmegzti naudingus ryšius su renginių industrijos profesionalais iš viso pasaulio.
„Šis konkursas skatina augti ir atveria naujas galimybes tiek renginių industrijos veteranams, tiek jos naujokams. Tai unikalus renginys, į kurį susiburia talentingi ir kūrybingi žmonės, čia stiprinami ir užmezgami tarptautiniai ryšiai, kurie šiais laikais yra ypač svarbūs. Nekantriai laukiame šių metų gegužę įvyksiančio „Revolution“ festivalio, į kurį grįšime pasidalinti savo patirtimi įgyvendinant inovatyvius projektus“, – sako „Skudras Metropole“ tarptautinių projektų vadovas T. Veiss. Tarp Latvijos renginių agentūros klientų yra tokie prekės ženklai, kaip „Porsche“, „Rolls-Royce“, „Hugo Boss“ ir kt.
Antrus metus iš eilės organizuojamas „Revolution Awards“ konkursas ir šiemet kulminacijos sulauks idėjų ir tendencijų festivalio „Revolution“ metu.
Šiemet šis didžiausias renginių industrijos renginys Baltijos šalyse iš konferencijos tampa idėjų ir tendencijų festivaliu ir vyks gegužės 22-24 d. Vilniaus rotušėje, jos aikštėje ir kitose Senamiesčio erdvėse.
Be renginių rinkos geriausiųjų apdovanojimų, festivalio „Revolution“ metu taip pat vyks konferencija ir diskusijos, kurių metu savo idėjomis, tendencijomis ir patirtimi dalinsis apie 90 ekspertų iš Lietuvos ir užsienio, vyks renginių vedėjų, fotografų, įspūdingiausio torto, stalo dekoro konkursai.
Festivalio dalyvių taip pat lauks įtraukianti ekspozicijų erdvė bei „Revolution“ festivalio žemėlapis, kurį sudarys įvairiose Senamiesčio vietose vyksiantys kamerinio formato renginiai, susitikimai su įkvepiančiais žmonėmis, kūrybinės dirbtuvės, menininkų kūrinių ar išskirtinių produktų pristatymai.
Idėjų ir tendencijų festivalį „Revolution“ šiemet remia Lietuvos kultūros taryba, skyrusi festivaliui daugiau nei 15 tūkst. EUR paramą.