Agentūros „Media House“ verslo vystymo vadovas, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ naujausio kurso „Creative performance“ vadovas Artūras Olšauskas įkvėpimų sesijoje „Atomic Inspirations“ papasakojo, kaip jungiant du polius – kūrybą ir analitiką – pasiekti daugiau sėkmingų rezultatų. „(Ne)reikalingi žingsniai iki rezultatų“ – taip savo pranešimą pavadino A. Olšauskas, tikėdamasis, kad jo išsakytos mintys ir įkvėps, ir žadins kritinį mąstymą bei norą ginčytis, diskutuoti.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360