„Artimiausiems metams turime ambicingų tikslų – siekiame tapti vienais iš siuntų pristatymo rinkos lyderių Baltijos šalyse. Tad ir rinkdamiesi komunikacijos partnerius, vertinome, ar jie galės padėti juos pasiekti. Sprendimą pasirinkti „INK agency” nulėmė taiklios strateginės įžvalgos, originalūs komunikacijos sprendimai, galimybė užtikrinti komunikacijos vientisumą visuose kanaluose“, – sako Eglė Riauba, „Itella Lietuva“ marketingo vadovė.

„INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė sako, kad dirbti siuntų pristatymo rinkoje turėtų būti labai įdomu.

„Siuntų pristatymo rinka – itin konkurencinga, tad atrasti išskirtinumą, suformuoti žinomumą ir užtikrinti klientų meilę prekės ženklui – rimtas iššūkis. Tačiau būtent ambicingi kliento tikslai, drąsa išbandyti netradicinius komunikacijos sprendimus, galimybė išnaudoti visus komunikacijos kanalus įkvepia šį iššūkį paversti pergale. Esame tikri, kad mūsų komandos rinkodaros ir komunikacijos patirtis padės stiprinti kliento įvaizdį ir siekti verslo tikslų“, – teigia J. Kochanskė.

Jolita Kochanskė

Įmonė „Itella Lietuva“ yra tarptautinės Suomijos logistikos bendrovės „Posti“ dalis. Bendrovė teikia siuntų pristatymo ir pervežimo paletėmis paslaugas, vysto nuosavų siuntų terminalų tinklą „Smartpost“.

Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Tarp „INK agency“ klientų yra „Telia“, „Ignitis grupė“, „Electrolux“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „Kauno Akropolis“ ir kitos Lietuvos bei tarptautinės bendrovės bei prekės ženklai.