Šią kampaniją tviteriui kūrė agentūra „David Madrid“, veiklą pradėjusi šių metų rugsėjį. Tai – pirmasis jų darbas socialiniam tinklui „Twitter“, skelbia adweek.com.

Visose trijose reklamose skambant šiokią tokią įtampą keliančiai muzikai herojai paslapčiomis žvilgčioja į skirtingas platformas, kurios skleidžia reklamą. Vaizdo įrašuose matomi veikėjai nekalba – jų komunikacija grįsta žvilgsniais.

Tik pačioje klipo pabaigoje pabrėžiama, kad tviterio vartotojai per dieną į telefono ekraną pažiūri daugiau nei 100 kartų. „Kur planuojate leisti savo naują kampaniją?“ – pabaigoje klausia „Twitter“, kreipdamasis į rinkodaros specialistus.

Žinoma, čia iškyla tam tikras paradoksas – tviteris pabrėžia žmonių priklausomybę nuo interneto, telefonų, bet problemos nesprendžia – siūlo produktus ar paslaugas reklamuoti šioje platformoje.

„Tviteris yra unikali vieta, kurioje reklamos specialistai turi galimybę pasiekti savo auditoriją, kai jie imliausi šiai informacijai. Mes džiaugiamės rezultatu ir, kaip rodome reklamoje, tviterio vartotojų įsitraukimu, palyginus su kitais socialiniais tinklais“, – komentuoja „Twitter“ vadovas Ispanijoje Nacho'as Mendiboure'as.

Greta į B2B sektorių orientuotos kampanijos įkurtas „Twitter“ puslapis, kuris pateikia ir tam tikrą statistiką apie socialinio tinklo vartotojus. Pavyzdžiui, minima, kad 82 proc. jų šioje platformoje seka prekės ženklus, savo ruožtu tikėtina, jog 29 proc. žmonių bus pirmieji būtent per čia įsigiję naują produktą, lyginant su likusia interneto vartotojų populiacija.