Po daugiau nei dvejus metus užsitęsusios pandemijos daugelis nekantravo, kada gyvenimas grįš į įprastas vėžes. Tačiau net jai visiškai nepasibaigus sulaukėme naujo sukrėtimo – Rusija užpuolė Ukrainą. Abiem atvejais visuomenėje – daug nežinomybės, įtampos, nerimo dėl ateities. Visgi, žmonių reakcijos ir lūkesčiai dėl ateities šiose neramiose situacijose skiriasi. KOG instituto atliktas tyrimas rodo, kad prasidėjus pandemijai žmonės jautė kur kas didesnį finansinį nesaugumą nei karo pradžioje. O „Havas Group“ atliktas tyrimas tarp kitų išvadų atskleidžia ir pasikeitusius lūkesčius prekės ženklams. Tyrėjai taip pat konstatuoja, kad visuomenės vertybės apskritai pasikeitė – pagal tai turėtų keistis ir verslo elgesys.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360