Lietuvos gyventojai prieštaringai įvertino Vilniaus kaip Europos G-taško video reklamas, kurių platinimą Londone ir Berlyne šių metų gegužės mėnesį organizavo VŠĮ „Go Vilnius“. Šias reklamas Lietuvos gyventojai vertino vidutiniškai 6,37 balais iš 10, kas yra reikšmingai žemiau nei įprastas vidutinis TV ir video reklamų emocinis vertinimas.

Tai parodė Lietuvos miestų ir miestelių gyventojų apklausa internetu, kurią šių metų rugpjūčio 21 d. – rugsėjo 3 d. atliko specializuota reklamos tyrimų įmonė „Synopticom Ad Research“. Atrinktos reklamos yra vertinamos kiekvieną mėnesį. Rūgpjūčio mėnesį buvo apklausta 316 asmenų nuo 20 iki 60 metų amžiaus.

Apklausos metu respondentams buvo rodoma viena iš kelių trumpų (15 sek. trukmės) Vilniaus video reklamų, kuriose žmogus stovi prieš kurį nors iš garsių Vilniaus pastatų, apimtas orgazmą primenančios palaimos: juodaodis vyras prieš Vilniaus arkikatedrą ir kt. Reklamos pabaigoje pasirodo trumpas teiginys: „Vilnius – Europos G-taškas“.

Net 58 proc. apklaustųjų nurodė, kad jau buvo matę šią reklamą arba girdėję apie ją lietuviškoje žiniasklaidoje. Reklamos vertinimas stipriai išsiskyrė / poliarizavosi atskirose socialinėse-demografinėse grupėse. Mažiausiai palankiai reklama įvertinta tarp moterų (5,82 balai); vyresnių asmenų, nuo 40 m. amžiaus (5,77); didžiųjų Lietuvos miestų gyventojų, išskyrus Vilniaus gyventojus (5,78); mažiausias pajamas gaunančių asmenų (5,93); asmenų, neturinčių aukštojo universitetinio išsilavinimo (6,06).

Pakankamai aukštų, artimų vidutiniams vertinimo balų reklama susilaukė tarp vyrų (6,81); jauniausių respondentų, iki 40 m. amžiaus (6,96); mažesnių miestų ir miestelių gyventojų (6,76); Vilniaus gyventojų (6,68); asmenų su aukščiausiomis pajamomis (6,68); asmenų su aukštuoju universitetiniu išsilavinimu (6,53).

Apibendrinant reklamos vertinimą socialinėse grupėse, įdomiausiu ir labiausiai pastebėtinu būtų galima laikyti skirtingą reklamos vertinimą tarp vyrų ir moterų. Nors G-taško reklama nuo pat pradžių buvo adresuota pirmiausia jaunimui, asmenims iki 35 m., tačiau panašu, kad ženkliai skiriasi ir jos potencialas lyčių atžvilgiu: reklama labiau sukalibruota vyrams nei moterims, bent jau Lietuvos kontekste.

Apklausos metu respondentai vertino ir „Go Vilnius“ video reklamos bendrą reklaminį teiginį: „Vilnius – Europos G-taškas“. Šį teiginį / žinutę Lietuvos gyventojai įvertino vidutiniškai 5,53 balais iš 10. Žinutės atžvilgiu taip pat išryškėjo palankesnis vertinimas tarp vyrų (5,79) nei tarp moterų (5,28). Atkreiptinas dėmesys, kad Vilniaus video reklamose žinutė buvo stipriai susiaurinta, lyginant su bendra kompleksiškesne, keliasluoksnio humoro turinčia visos „Go Vilnius“ kampanijos žinute, kuri tiksliausiai išreikšta reklaminiuose plakatuose: „Vilnius – Europos G-taškas. Niekas nežino, kur jis yra, bet kai kai jį randa – tai nuostabu.“

Ištyrė, kaip lietuviai įvertino Vilniaus kaip Europos G taško reklamą
M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją