Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą. Ją sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys nariai, jie dirbs 2 metus trunkančią kadenciją. Pagrindinės valdybos atsakomybės – asociacijos veiklos strategijos ir programos formavimas, svarbiausių Lietuvos marketingo specialistus vienijančios asociacijos gyvavimo, plėtros bei valdymo klausimų sprendimas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naujos LiMA valdybos nariais buvo perrinkti 5 ekspertai: marketingo strategas, konsultantas #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius Giedrius Juozapavičius, BALTIC SANDBOX inovacijų akceleratoriaus įkūrėjas, plėtros vadovas Andrius Milinavičius, ORKLA CARE rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, ARTCHANGE GLOBAL – meno rinkodaros agentūros – įkūrėja Ornela Ramašauskaitė, NFQ TECHNOLOGIES NFQ.email komandos vadovas Matas Pocius ir agentūros BPN INTENSE vadovas Linas Šiautkulis.

Prie valdybos prisijungė ir nauji nariai: TOPO GRUPĖ marketingo vadovė, Metų CMO‘20 Raimonda Gudaitė ir NORD SECURITY marketingo vadovė, Metų CMO‘21 Toma Sabaliauskienė.

Į LiMA Valdybą pretendavo 12 kandidatų.

„Džiaugiuosi, kad visi kandidatavę valdybos nariai perrinkti dar vienai kadencijai, tai užtikrins strateginių projektų tęstinumą. Taip pat labai džiugu, kad į valdybą išrinkti du nauji nariai, tituluoti rinkodaros profesionalai. Todėl su šiuo atsinaujinimu stipriausia per visą savo istoriją LiMA, tikiu, taps dar stipresne“, ‒ sako L. Šiautkulis.

Prie komandos prisijungusi T. Sabaliauskienė teigė jaučianti atsakomybę, dėkingumą ir pareigą dalintis sukauptomis žiniomis: „Kad ir kokie rinkimai bebūtų, pirmiausia suvokiu to atsakomybę ir, be abejo jaučiu dėkingumą už pasitikėjimą. Tai tik patvirtina, kad siekiant tikslo kiekvienam konkrečioje srityje, mes tampame ekspertais ir ateina laikas, kai turime dalintis savo sukauptomis žiniomis ir patirtimi. LiMA nemažai nuveikė per pastaruosius pora metų Lietuvoje, tikiu, kad ir toliau užteks žinių, patirties ir įkvėpimo siekti dar aukštesnių tikslų“.

Toma Sabaliauskienė
Toma Sabaliauskienė
© Asmeninio albumo nuotr.

„Marketingo funkcija įmonėse ir organizacijose yra strateginė. Visapusis kompetencijų kėlimas marketingo specialistams, bei marketingo ir įmonių vadovams gali užtikrinti sklandų bendradarbiavimą įmonių ir organizacijų viduje. Mano turimos patirtys padės LiMA formuoti aukštos kvalifikacijos marketingo ir įmonių vadovų pritraukimo strategiją“, ‒ teigė į Valdybą taip pat naujai išrinkta R. Gudaitė.

Apie LiMA:

LiMA vienija daugiau nei 1200 marketingo ir su juo susijusių sričių specialistų bei vadovų, o asociacijos skyriai veikia keturiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Asociacija yra Europos marketingo konfederacijos (EMC) narė, atstovauja marketingo srities interesus Lietuvos vyriausybinėse institucijose bei švietimo sektoriuje ir bendradarbiauja su kitomis organizacijomis. Kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pagal Nyderlandų modelį vykdo tarptautinį marketingo specialistų sertifikavimą.

M360