Dizaino/grafinio dizaino meistrystės kategorijoje auksas atiteko agentūrai „Folk“ už identiteto sukūrimą nekilnojamojo turto vystytojui „Homa“.

Agentūrai „Marios“ šioje kategorijoje skirta bronza už Vilniaus muziejaus prekės ženklo kūrimą.

Dizaino/pakuotės dizaino meistrystės kategorijoje sidabras skirtas „ Étiquette“ už vienetinio leidimo „ Lithuanian Vodka“ pakuotę „100 000 Dukes“.

Reklamos/Prekės ženklo kūrimo TV reklamoje kategorijoje sidabru įvertinta „Not Perfect Vilnius“ už „Lidl“ kampaniją „Jokių klausimų dėl šviežumo!“

Reklamos/Prekės ženklo kūrimo reklamoje spaudoje kategorijoje sidabras skirtas „Bechtle & Milzarajs“ už „Wolt“ kurtą kampaniją „Home Fashion“ (liet. Namų mada). Tai pačiai agentūrai bronza skirta už Lietuvos nacionaliniam muziejui kurtą kampaniją „New Look“ (liet. Nauja išvaizda“).

Reklamos/Prekės ženklo kūrimo integruota reklama kategorijoje auksas skirtas agentūrai „Marios“ už „Kaunas-Europos kultūros sostinė 2022“ skirtą kampaniją „Mes užaugome!“. Bronza skirta „Bechtle & Milzarajs“ už Lietuvos nacionaliniam muziejui kurtą kampaniją „New Look“ (liet. Nauja išvaizda“).

Turinio/renginių komunikacijos kategorijoje sidabras skirtas „Folk“ už kartu su Vilniaus savivaldybe ir „Go Vilnius“ kurtą kampaniją „Atostogos Vilniuje“.