Pagrindinis kampanijos veikėjas yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Lietuvą – kaip kuriantį, veržlų ir iššūkių nebijantį personažą – įkūnija šalį garsinantys mokslininkai, sportininkai, verslininkai ir menininkai: genų „žirklių“ išradėjas Virginijus Šikšnys, olimpinė lengvaatletė Vaida Žūsinaitė, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėjas Alfas Ivanauskas, įmonės „Brolis Semiconductors“, „Telesoftas“ ir kiti. Filmuota net 27-iose lokacijose, tarp kurių VGTU LinkMenų fabrikas, VU Lazerinių tyrimų centras, Trakų istorinis nacionalinis parkas ir daugybė kitų.

Vaizdo klipe sąmoningai atsisakoma statistikos ir įprastų argumentų, naudojamų pristatant šalį užsieniui. Kaip pranešime žiniasklaidai pastebi agentūros „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas, šalys, kuriančios savo įvaizdį remiantis vien skaičiais ir reitingais, dažnai suvienodėja. Ypač sunku atkreipti verslo dėmesį šalims, negalinčioms pasigirti namų rinkos dydžiu ar dideliu visuotinu žinomumu. Todėl buvo pasirinktas kitas kelias – ne bandyti išsiskirti atskiromis vertės pasiūlymo dedamosiomis, o išryškinti Lietuvos kuriamą vertę.

„Kardinaliai skirtingi šalių prioritetai, tikslai, vizijos ir kultūriniai ypatumai lieka nepastebėti, nes visi prisistato per tuos pačius lengvai palyginamus aspektus – BVP augimą, gyventojų skaičių, ir t.t. Klipe atsisakėme skaičių ir faktų, kuriuos visi norintys gali rasti mūsų puslapyje. Kėlėme sau tikslą parodyti, kad Lietuva – jau tapusi „namais“ šimtams pasaulinio garso verslų – yra pasirengusi priimti naujus iššūkius“, – teigia M. Katinas.

Kampanijos siunčiama žinia neatsitiktinai yra „Duokite iššūkį – įgyvendinsime“. Tai nėra vien skambus šūkis, nes agentūra kviečia pasaulio verslus kampanijos rėmuose sukurtoje platformoje susipažinti su jau įgyvendintais iššūkiais bei siųsti Lietuvai naujus.

Visa medžiaga – tiek klipas, tiek platformos turinys – buvo kuriami siekiant ilgaamžiškumo ir kuo platesnio pritaikomumo. Visos Lietuvos institucijos ir verslai yra kviečiami naudotis šia medžiaga ruošiant pristatymus ir prezentacijas, o taip pat dalintis savo sklaidos kanalais.

Įvaizdinės kampanijos koncepcijos sukūrimas ir vaizdo klipo įgyvendinimas buvo patikėtas kūrybos agentūrai „DDB Vilnius“ kartu su audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“. Muziką klipui kūrė lietuvių grupė „Golden Parazyth“.

Filmavimas truko daugiau nei 20 dienų, buvo nufilmuotos net 9 valandos medžiagos. Klipo montavimas, suvedimas ir įgarsinimas pareikalavo dar papildomų trijų mėnesių. Prie filmavimo prisidėjo daugiau nei 120 žmonių – klipo herojai, operatoriai, dailininkai, šviesos dailininkai, montuotojai ir kiti profesionalai.