Pastaruosius kelis dešimtmečius rinkodaros ir komunikacijos industrija mielai investavo į įvairias technologijas, duomenis ir performance marketing (vieningo lietuviško atitikmens vis dar neturinti sąvoka, grįsta principu, kad reklamos pirkėjas moka tik už jau atliktus reklamos veiksmus, kurie atnešė rezultatą). Tačiau ar tik investicijų grąža (return-on-investment) paremtas darbo veiklos skaičiavimas užkerta kelią kūrybiniams sprendimams, kurie iš tiesių leistų prekių ženklui išsiskirti iš konkurentų?
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
Karas Ukrainoje – viskas, ką būtina žinoti
Visas naujienas apie karą Ukrainoje rasite čia
Rusijos karas prieš Ukrainą: naujausios žinios realiu laiku