„Mes nebijome eksperimentuoti, stebinti, kuriame tai, kas mums patinka, ir nesistengiame visiems įtikti. Mūsų klientai yra žmonės, kurie gali sau leisti gyventi taip, kaip jie nori, kurie nebijo išsiskirti iš minios, neturi kompleksų ir jiems nerūpi, ką apie juos kalba kiti“, – sako bendrovės „Gusania“ bendraturtis ir vienas iš traškučių „Chazz“ verslo įkūrėjų Žilvinas Kulvinskis. Jis tvirtina, kad „Chazz“ kuria drąsiausių skonių traškučius, todėl neatsitiktinai produktų seriją „18+ Adults Only“ šiomis dienomis papildė putės skonio traškučiai. „Kokių turite pasiūlymų čipsų skoniams? Siūlykite komentaruose, gelbėkim kreatyvistus, užplaukusius ant naujų idėjų seklumos“, – taip rinkoje pasirodžiusią šviežieną įvertino 169 tūkst. sekėjų „Facebook“ turintis anketos „Geležinė lapė“ autorius. Į diskusiją įsitraukęs fotografas Vikas Vikutauskas dar ironiškesnis: „Labai šmaikštus sprendimas, suprantu, kad ten marketingas ir, aišku, viral čia viskas, „padarom, kaip dar niekas nėra daręs”, bet kaip, in the name of god, galima išveisti tokį naują skonį?“ Diskusijas Ž. Kulvinskis stebi su šypsena: 9.99 euro kainuojantys traškučiai beveik išgraibstyti. Vartotojai provokacijas priima laisviau nei rinkodaristų bendruomenė?

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360