„Integrity“ yra bene ilgiausiai gyvuojantis prekės ženklas Lietuvos ryšių su visuomene bendrovių rinkoje. Per 25 veiklos metus komunikacijos projektus įgyvendinome maždaug 400 Lietuvos bei užsienio bendrovių, kurios mus vertino už integrity požiūrį – profesionalią ir etišką veiklą, orientaciją į klientų rezultatus ir tvarių ilgalaikių santykių kūrimą. Ir toliau liksime ištikimi šiems principams, tačiau jautėme poreikį atnaujinti prekės ženklą, kad jis atrodytų šiuolaikiškesnis ir atspindėtų mūsų išaugusias kompetencijas bei dėmesį skaitmeninei komunikacijai ir ryškesniems kūrybiniams-vizualiniams sprendimams“, – sako „Integrity“ direktorė.

Pasak jos, prekės ženklo atnaujinimas žymi ir išsiplėtusią bendrovės strateginių konsultantų komandą, kurią iki šiol sudarė D. Lialytė ir Žilvinas Bružas. Prie jų prisijungė du nauji strateginiai konsultantai – Jonas Kvašys, kuris bus atsakingas už kūrybą ir integruotą komunikaciją, bei Martynas Pasiliauskas, kuruosiantis korporacinės, krizių komunikacijos ir mokymų sritis. Abu šie komunikacijos ekspertai „Integrity“ dirba apie 10 metų ir sukaupė vertingos patirties dirbdami su įvairių sektorių bei dydžio įmonėmis.
Be to, augant vizualinės komunikacijos sričiai, bendrovė išplėtė ir įkūrė atskirą dizaino komandą, kuriai vadovaus ilgametę patirtį grafinio dizaino srityje turintis Kęstutis Nenartavičius.
Kasdiene komunikacija su klientais ir toliau rūpinsis patyrusių projektų direktorių vadovaujamos keturios ryšių su visuomene bei specializuota socialinių tinklų komunikacijos komandos.
„Integrity PR“ yra viena iš Lietuvos ryšių su visuomene rinkos lyderių, teikianti platų komunikacijos paslaugų spektrą – korporacinės, rinkodaros, socialinių tinklų, vidinės, krizių, ESG ir tvarumo, darbdavio komunikacijos, dizaino ir kūrybines paslaugas. Tarp didžiausių bendrovės klientų – „Darnu Group“, „Go Vilnius“, „Huawei“, „Ignitis“ grupė, „Lietuvos draudimas“, „Novaturas“, „Omniva“, „Rimi“, „Swedbank“, „Vinted“ ir kitos organizacijos.